Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:53, 13 Sie 2010 Temat postu: pierścienie |
|
|
|
Witam kolejny raz czy ktoś wie jak powinny być spasowane pierscienie w cylindrze ? jak sie wsadzi pierscien do cylindra to ma być jakaś przerwa czy bez przerwy i jak mają chodzic ciasno czy lużnawo?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 19:21, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
A ,,Pancewicza " mosz?
Przerwa powinna być 0,2-0,4 o ile dobrze pamietam, ,,na żyletkę"- jak mawia gość z mojego ulubionego sklepu moto z 50 letnią tradycją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:38, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
golot
|
Wysłany: Pią 21:21, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
zasada jest prosta szczelina na zamku pierścienia powinna być ok 1/200 do 1/250 średnicy cylindra.
pozdro golot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 22:53, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
tylko nie wsadzaj przy samej górze gara.. bo tam możesz mieć już próg.. więc wsadzaj jakies 5 mm niżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:44, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
Znalazłem coś takiego:
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 9:11, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
"Przy okazji zdjęcia cylindra należy sprawdzić jego zużycie"(w książce zakładają, że masz cylinder ok) A więc, jeśli masz cylinder po szlifie to owszem przy samej górze... ale jeśli masz choć minimalny próg to nie ma bata musisz ze 2mm niżej.
Nie wiem czy wiesz. Próg w cylindrze to jest miejsce do którego dochodzi tłok. W silniku po remoncie nigdy do samej góry nie dojdzie, bo by je...ł w głowicę.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 9:14, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Czw 11:53, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
Nie wiem czy wiesz. Próg w cylindrze to jest miejsce do którego dochodzi tłok. W silniku po remoncie nigdy do samej góry nie dojdzie, bo by je...ł w głowicę.
Pozdro[/quote] nie tłok tylko pierscienie tłok nie robi progu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 11:56, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No fakt, pomyliłem się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|