Autor |
Wiadomość
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 21:59, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Ten pierścień musisz założyć, jest on niezbędny gdyż usztywnia łożyskowanie wału i centruje tzw "trzeci karter"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Wto 23:32, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
Zgadzam się z tobą szczęsk. Przede wszystkim jednak służy on do smarowania doprowadzonym olejem ze skrzyni biegów łożyska znajdującego się w małym karterze - po to są w nim te otworki i wyżłobienia. Dodatkowo usztywnia - centruje jak napisał szczesk trzeci karter. Ale też prawdopodobnie zapobiega przesuwaniu się łożyska w małym karterze. Zatem funkcji ma sporo więc lepiej jednak by był na swoim miejscu. Polecam serwis allegro i rozpocząć poszukiwania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Wto 23:33, 01 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:26, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
Ok znalazłem na allegro tą tulejkę Inżynier jeszcze raz dzięki za pomoc i zdjecia
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 10:57, 03 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Czw 20:17, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Tylko uważaj żeby nie kupić tej tulejki od strony sprzęgła ( w katalogu nr 63). One są do siebie bardzo podobne, różnią się tylko grubością.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Czw 20:50, 03 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|