Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:12, 08 Lis 2010 Temat postu: Posładany silnik na bardzo grubej uszczelce SHL M11 (W2A) |
|
|
|
Witam
Czy nic się nie stanie silnikowi jeśli założyłem mu uszczelkę między karterami o grubości 1mm? Innej nie mogłem dostać tzn tego materiału co się z niego wycina te uszczelki. Powinno chyba wszystko poprawnie działać. Powiem jeszcze że przed remontem nie chciało mi biegi tak jakby rozłączać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 23:04, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
jak wydystansowaleś wał i skrzynie to powinno byc ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:06, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
W tym problem że waśnie nie zdystansowałem. Może mi sie wał rozwalić? Na schematach nie było żadnych podkładek czy coś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Śro 21:14, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
jeżeli wał ma luz osiowy to wyrobi ci czopy wału albo gniazda łożysk, przy odrobinie szczęscia oba, sktzynia może nie działac poprawnie-wyskakujace biegi na początek a pózniej ich brak.
Ale to wszystko w zależności od luzu osiowego jak go nie ma bedzie ok, jednak wiem z doświadczenia ze jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Pią 11:21, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
a co lepiej zrobić z wyrobionymi gniazdami łożysk przetoczyć i zrobić tulejki czy osadzić na kleju do łożysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 10:23, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
to zależy jak bardzo sa wyrobione i w jakim silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 11:50, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
przecież kolega piszę o w2a, wg. mnie jeśli masz możliwość to przetocz i zrób porządne tulejki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Sob 17:58, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
jak bardzo wyrobione to nie wiem bo jeżdżę jeszcze ale wał zależnie od obrotów przesuwa sie w lewo lub w prawo a silnik to w2a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 19:02, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
w W2 wg mnie mozna przetoczyć jest miejsce, wstawić pierscienie pasowane ciasno i powinno byc ok, na przyszlośc dystansować wal nie będzie takich problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:38, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
jakie macie sposoby na dystansowanie wału? już kiedyś pisałem i nic konkretnego nie uzyskałem bo mało mi się widzi kilkukrotne wciskanie wału w łożyska i wyciąganie
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 10:21, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
jak pdgrzewasz łożysko to samo spada, ewentualnie możesz duże pierścienie podkładać od strony karteru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 11:23, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Nie ma potrzeby składania silnika do dystansowania.Wystarczy trochę matematyki.
Zajrzyj na strony 60-61
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:28, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Właśnie o tym myślałem, najbardziej zastanawiało mnie zmierzenie grubości uszczelki bo nie wiem ile ona się ściśnie, ale dobiorę luz większy (w granicy tego podanego w książce) a im bardziej uszczelka się ściśnie tym mniejszy luz wyjdzie rzeczywiście
dzięki za odpowiedź
|
|
Powrót do góry |
|
|
|