|
Problem z biegami SHL M11 175 |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
Marco
|
Wysłany: Nie 14:02, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Olej raczej nie ma nic wspólnego ze stukami w silniku, ze sprzęgłem jak najbardziej.
Na Twoim miejscu rozłożył bym silnik i sprawdził co się dzieje. Jazda na takim może jeszcze bardziej go uszkodzić.
Jest jeden pozytywny aspekt jazdy na stukajacym silniku, jak juz całkiem padnie, to będziesz wiedział co stukało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
psycho-pablo2
|
Wysłany: Nie 20:53, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Odgrzeję temat, bo mam podobny problem z moją skrzynką. Silnik po remoncie, składamy z katalogiem i na oryginalnych częściach z epoki. Jedynie tarcze sprzęgłowe nowe zamienniki. Problem z wyskakującą jedynką. Wbijam 1, często wypada, trzeba przytrzymać nogą żeby jechać. Dwójka nie wypada, trójka również nie. Przy wyłączonym silniku jest charakterystyczny klik przy wbiciu jedynki więc sądzę że kulka przy zmieniaczu biegów nie wypadła i trzyma. Popychacze są, kulki również. Regulacje sprzęgła nie przyniosły efektu.
1. Jedynie jeszcze do czego się mogę przyczepić, to czy niezbyt mocno dokręciłem nakrętkę sprzęgła gwint drobnozwojny m14, ten na płaskownik?
2. Druga sprawa, która też może mieć wpływ, to czy tarcza dociskająca (ta miseczka ok8cm średnicy) dokręciłem ją tą nakrętką na klucz 14 też dość mocno. Może mieć to negatywny wpływ na działanie sprzęgła?
3. Zauważyłem, że z górki podczas odpalenia na pych ślizga się sprzęgło (dźwignia zmiany biegów ma delikatny luz) co za tym idzie linka też. Chyba nie powinno się ślizgać? Wszelkie uwagi mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez psycho-pablo2 dnia Nie 20:57, 11 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 23:28, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Dystansowałeś skrzynię? Jedynkę dociskasz do oporu w dół?
1. Jest ok
2. Jest ok, jeśli byłoby dokręcone za słabo to sprzęgło ślizgało by się cały czas
3. Sprawdź linkę przy silniku, ma być luźna. Mierzyłeś wysokość sprężyny przed montażem? Może już się nie nadawała? I nie dźwignia biegów, a wysprzęglik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|