Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:58, 07 Kwi 2011 Temat postu: problem z odpaleniem |
|
|
|
witam moja shl po remoncie nie chce odpalic.
-iskre mam zapłon ustawiony idealnie
-kompresja jest (silnik po szlifie)
-jak leje benzyne pod cylinder też nie zagada z gaznika nie ciągnie benzyny.
A jak zdemontuje gażnik i do krucca przyłoże kartke to wogle jej nie wciąga.
co może być kurde nie podobno żeby któryś simmering wyskoczył
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 18:44, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A uszczelki robiłeś sam czy kupne ? Może nie wyciąłeś okien na kanały płuczące może i banalne ale mój brat kiedyś taki błąd popełnił. Zdejmij pokrywy i sprawdź simeringi może faktycznie jakiś wypadł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:06, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
|
uszczelki kupne.
simering nie wypadł bo i tak ciasno w chu wchodziły.
a od strony sprzęgła nie ma prawa wypaść bo przed nim jest łozysko.
i od strony zapłonu też jest łozysko simmer i łozysko
kurde naprawde nie wiem co jest tym bardziej ze mam za soba juz z 20 silniczkó od wsk i wfm
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 19:13, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pią 5:01, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Widzę że czytasz posty na bieżąco ale jednak coś umknęło twojej uwadze, nie dawno podobny temat był poruszany. Trzeba było dophsać się do istniejącego a nie robić z forum śmietnik. Masz gdzieś nieszczelność, poszukaj dobrze. Śrubę spustową skrzyni korbowej dobrze dokręcłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 7:49, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Mam rozumieć że jak zdejmiesz gaźnik to wogóle nie czuć ciągu powietrza, przy próbie rozruchu?
I podlanie mieszanki pod świecę też nic nie daje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 14:56, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Zrób pomiar ciśnienia jakie wytwarza tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:45, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
|
ok wszystko jasne;)
shl pali
powodem było to że pierwszy raz robie w życiu shl i nie miałem zielonego pojęcia o żadnej śrubie spustowej;P
wkręciłem i pali od kopki;)
ale jest pewien problem nie trzyma wolnych obrotów obstawiam na za mały poziom paliwka powiedzcie mi jak ustawić go w tym pierd.... pegazie;)
Ja jestem specem od wsk i tam w gazniku jest wszystko proste jak drut;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 0:16, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Skoro jesteś specem od WSK to nie będziesz miał z nim problemu. Zasada regulacji gaźnika jest ta sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:47, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
|
trzeba ustawić stan paliwa na pływaku (czyli wyrególować pływak tak aby nie dostawał za dużo paliwa do komory pływakowej ani za mało).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:55, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
|
kiedyś jak składałem silnik od shl to też zapomniałem o tej śrubie i też się sporo namęczyłem zanim do tego doszedłem tak więc wiem ile nerwów to kosztuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|