Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Przestala palic[M11]

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Przestala palic[M11] <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 9:19, 05 Sie 2009 Temat postu:







przerwe mam napewno dobra. zaplon i iskra ok. bo kopnalem i odpalila. Zabralem sie za regulacje, przykrecilem srubki i cisza. i od tego momentu nic.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Czw 11:17, 06 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Że iskra dobra to nie koniecznie zaplon dobrze ustawiony, bo może dawać iskre albo za późno albo za wcześnie... mówisz zacząłeś regulacje i sie posypało.. sprawdź jakiś inny gaźnik jak znajdziesz... i próbowałeś z popychu? a gaźnik wykręć i przeczyść, może coś pomoże..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 13:47, 06 Sie 2009 Temat postu:







Zaplon na bank dobrze ustawiony. innego gaznika nie mam. bede probowal z pychu.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 13:50, 06 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A przelewa się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 19:57, 06 Sie 2009 Temat postu:







a jaki jest objaw przelewania?
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 20:37, 06 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

To znaczy czy gaźnik da się przelać?? Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 8:10, 07 Sie 2009 Temat postu:







tak. bez problemu.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pią 11:01, 07 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

skoro zapłon 100% dobry, to mowie 100 raz - z popychu a jak nie to wyciągnij gaźnik, rozbierz na części pierwsze...i np. naftą przeczyść dokładnie, powoli cały gaźnik, a potem przedmuchaj sprężarką, złóż i zobacz czy bedzie palić czy nie.
Ale wpierw z popychu spróbuj Wesoly Jak to ktoś powiedział: "[...]Do lat 20 były normalne motocykle dla normalnych ludzi w wersjach ,,sporotwych'' - odpalane tylko z pycha. Kopka była luksusem[...]" Także to do tego jakby Ci z pycha pałił WesolyWesoly pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 7:46, 08 Sie 2009 Temat postu:







bede probowal z pycha...zobaczymy
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 12:32, 09 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

i jak tam ? pali nie pali ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 13:01, 10 Sie 2009 Temat postu:







bardzo dobrze ze jej nie pchalem. Rozebralem magneto i okazalo sie ze znowu jest sciety klin. Jest strasznie wyrobiona dziura na niego na wale i mi go scina za kazdym razem.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Czeka mnie teraz duzo roboty. Bede musial go wyciagnac i wymienic. Chyba ze macie jakies inne metody zeby bylo dobrze.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 14:25, 10 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Wg mojej praktyki to kup nowy wpust czółenkowy, zainstaluj i mocno dokręć śrubę centralną zbyt słabe dokręcenie jest przyczyną scinania. Potem sprawdź ustawienie zapłonu i popraw w miare potrzeb.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Pon 17:03, 10 Sie 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Nigdzie się nie ruszaj za plac,jeśli nie chcesz tego wału wyciągnąć i naprawić.
Tak samo miałem w Osie,dopóki trzpienia nie wymieniłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 20:58, 10 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

aff... ja mam podobne gniazdo na klina... i u mnie ścinało póki zapłonu nie przestawiłem... a mimo że zapłon był niby dobrze ustwiony bo iskra była, motor palił a klina zcinało... przestawiłem zapłon, motor lepiej palił a kliny cale.. no ale jak to brzmi takie powiedzonko "a róbta co chceta"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:36, 10 Sie 2009 Temat postu:







suchy - robilem juz tak 3 razy.
Ile taki trzpien moze mniej wiecej kosztowac??
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 2 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Przestala palic[M11]
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group