Autor |
Wiadomość
|
sebaw28
|
Wysłany: Śro 7:41, 23 Maj 2012 Temat postu: Regeneracja cylindra |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Mechanik naprawił wałek zmiany biegów w mojej Eli.
Mówił mi, że silnik nie ma już za dobrego sprężania.
Mam pytanie. Czy jest sens robić szlif cylindra, zmieniać pierścienie i tłok, czy lepiej jeździć dopóki nie ma innych objawów czegoś złego niż sprężanie?
Ela odpala, nie gaśnie, nie przegrzewa się.
Mechanik dodał, że części obecnie produkowane, tj tłok są często takiej jakości, że podczas jazdy zaczyna puchnąć.
Opiszcie swoje doświadczenia.
Z góry tnx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 16:08, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Jeśli nie ma dobrego sprężania, to z czasem zaczną się pojawiać humory u Eli i będziesz mógł mieć kłopoty z paleniem, a także z utratą mocy, której i tak za dużo nie ma
Co do nowych części, to przed chwilą, w którymś temacie właśnie napisałem o gotowaniu tłoka Zerknij tam, a potem kupuj tłoka, gotuj, pierścionki i rób szlif.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 17:01, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A powiedz mi jak stwierdził słabe sprężanie, zobaczył do kieszeni że by się jeszcze na flaszkę przydało, czy użył jakiegoś urządzenia do pomiarów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebaw28
|
Wysłany: Pon 19:43, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Cześć.
Nie pytałem jak to stwierdził. Chyba użył kopniaka .
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 21:15, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
No to weź kopnij Rometa i SHL to powiesz że Romet ma kompresje że hohohoho.
Ciśnienie można sprawdzić tylko przez wkręcenie odpowiedniego przyrządu w głowicę odkręcenie na max manetki gazu i wielokrotne kopnięcie do momentu aż przestanie wartość się podnosić. Do tego dodam że silniki s32 mają fabrycznie niskie ciśnienie (nie wiem dokładnie ile powinno być ale w książce Panacewicza wszystko jest).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|