Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->REGENERACJA PEGAZA

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
REGENERACJA PEGAZA <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
rudyweteran
PostWysłany: Czw 14:52, 10 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

mój kolega miał ten sam problem z tym zestawem naprawczym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 20:21, 10 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Napisałem im meila, dostałem odpowiedź typu ,, ciesz się, że jeszcze ktoś takie części robi '' Tylko po co mi coś, co i tak wyrzucę na śmieci Kwasny
Dobrze już było, teraz jest '' made in china '' W mur


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Śro 20:55, 26 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Witam
Zabrałem się za czyszczenie i ogólna regeneracje gaźnika..Po rozkreceniu komory pływakowej okazało sie ze gwint w korpusie gaźnika jest uszkodzony..I teraz pytanie czy gaźnik dać od razu do profesjonalnej regeneracji czy tez próbować działać samemu..moge stary gwint zaspawac aluminium i zrobić nowy gwint pytanie czy gra warta świeczki, czy uda sie uzyskac współosiowość tak zeby komora dobrze przylegała do uszczelki i korpusu..Miał moze ktoś podobny przypadek??A jeśli chodzi o pływak to mój stary był bardzo sfatygowany lutowaniem wiec postanowiłem kupić nowy no i jeśli chodzi o blaszkę i jej dogięcie to jest jakas pozycja wyjściowa czy pozostaje metoda prób i błędów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 23:38, 26 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Może dałoby się rozwiercić i wstawić jakąś mosiężną tulejkę. Nigdy takiego problemu nie mialem, wiec nic mądrego i raczej nie wymyślę. Spawanie raczej nie wchodzi w grę, gaźniki są ze znalu i naprężenia podczas spawanie myślę że mogą zniszczyć gaźnik.
Do regulacji stanu paliwa na plywaku najlepiej sprawić sobie przyrząd z pleksy jak radzi mistrz Pancewicz, bardzo przydatna rzecz. Polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Czw 0:45, 27 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Tak już plekse sobie nazorgowałem:).Pancewicz na prezydenta!!.Pisałem do pewnej firmy która ktoś polecał na forum i za regeneracje chcą 120zł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Czw 3:09, 27 Lis 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

W Pancewiczu jeszcze jest informacja, na jakiej wysokości powinien być języczek, ale ciężko to zmierzyć dokładnie bo przecież dno pływaka nie jest płaskie. Najdokładniejszy na pewno będzie przyrząd z pleksy, ja mam w pełni profesjonalny wykonany przez Marka Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 10:02, 27 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A która to firma?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Czw 10:40, 27 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Pawlasty przesłałbyś foto na [link widoczny dla zalogowanych]?? dziś będę robił taki wynalazek i moze sie zasugeruje Twoim..
Tawot to firma z Tucholi Jarek "Styba".
Przeczyściłem gaźnik, wymieniłem pływak na nowy made in china i zmieniłem położenie iglicy...tzn wyjąłem iglice i zapiąłem za 3 rowek od góry, bo nie wiem jak było poprzednio..i motocykl pali jak nigdy..
Jedna sprawa mnie zastanawia tzn pływak w ogóle nie reaguje na zatapiacz czyli pewnie nie sięga no i nie odcina paliwa bo jeśli by odcinał to widziałbym poziom na wężyku, dodam że zaworek iglicowy sprawdziłem i jest ok. Jednym słowem musze skonstrułować urządzeni o którym mowa wyżej , żeby zobaczyć jak ten pływak się zachowuje..
Wracając do uszkodzonego gwintu w korpusie gaźnika to po dzisiejszym majsterkowaniu doszedłem do wniosku ze zwoje gwintu uszkodzone sa tylko na początku wiec wystarczy dorobić minimalnie dłuższa śrubę komory pływaka..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drut66 dnia Czw 14:04, 27 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Czw 16:51, 27 Lis 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Jak tylko będę na wsi (bo tam jest przyrząd) to zrobię zdjęcia i Ci prześle Wesoly

Ale to w sumie nie jest skomplikowana konstrukcja. Pleksa z nawierconymi otworami - do przymocowania komory pływaka, spustowy paliwa i do wyginania języczka. Dobrze by było jakbyś przed wywierceniem otworu do mocowania komory zrobił jakieś znaki, według których ustawiałbyś później komore tak, żeby była zawsze w tym samym położeniu. Przy długiej śrubie cieżko jest potem ustawić komorę w idealnej pozycji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 21:29, 27 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

W Pancewiczu jest zdjęcie tego przyrządu, a swoją drogą to powinieneś mieć taką książkę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli pływak jest nowy i nie reaguje to stawiam, że blokuje o śrubę komory pływakowej. Najlepiej to sprawdzić używając tego ustrojstwa o którym pisze Pawlasty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Pią 0:25, 28 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Mam tę książke przez duże TĘ, ale jakoś nie czaje na jakiej zasadzie zrobić ten odpływ paliwa..w książce spełnia to chyba role poziomicy ale co poza tym tam widać? Dziurka i rurka tylko?? Czasem na najprostsze rzeczy trudno wpaść wiec wybaczcie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 2:50, 28 Lis 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Oczywiście, że tak. Wiercisz dziurę, kawałek wężyka i po robocie. Dobrze też zrobić sobie dodatkowy otwór w górnej części pleksy, żeby ten wężyk można było sobie na czas ustawiania poziomu gdzieś włożyć. To patent Marka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pią 10:20, 28 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Pawlasty czy Ty w ogóle sypiasz? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 21:23, 28 Lis 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

W tym i przyszłym tygodniu śpię mniej więcej od 8 do 15 Wesoly Pracuję w nocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 18:57, 02 Gru 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Obiecane zdjęcie. Przepraszam, że tak późno ale kiepsko u mnie ostatnio z czasem.

Jakbyś miał jakieś pytania to pisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 3 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->REGENERACJA PEGAZA
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group