Autor |
Wiadomość
|
szandruś
|
Wysłany: Nie 23:10, 03 Maj 2015 Temat postu: S-06 wałek zdawczy |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
witam
posiadam SHL M06 150 silnik S06 i podczas remontu napotkałem duży problem. poprzedni włąściciel zaspawał zębatke do wałka zdawczego i musiałem to szlifować i potrzebuje teraz wałek zdawczy a problem w tym ze wymiary są nietypowe bo ilość zębów 27 i 43mm średnica koła, średnica wałka 25mm a średnica otworu 14mm a wszystkie co znalazłem to na wałek 20mm i otwór 12mm
w jakim silniku taki wałek jeszcze występuje i gdzie dostać
pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 16:31, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
S-32, S-33, S-34.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 20:03, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Znajdziesz go wszędzie, tak jak Ci kolega powyżej napisał i nie chodzi Ci o wałek tylko o tryb zdawczy. Na alle pełno tego od 20 do 50zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szandruś
|
Wysłany: Wto 21:00, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
wiem wiem koledzy że to tryb zdawczy na allegro pełno ale nie o takich wymiarach wszystkie są na łożysko 6004 wałek 20mm i 27 zębów ja potrzebuje na łożysko 6005 tj wałek 25mm i 27 zębów i średnica otworu 14mm i jest problem bo nigdzie nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 21:11, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
A kto Ci każe kupować nowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szandruś
|
Wysłany: Wto 21:18, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
w tym problem że używanej też nigdzie nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 8:20, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ja spotkałem się tylko z dwoma rodzajami tego trybu, albo taki jak w wsk125, albo taki jak w silnikach s06, s06a, s32, s33 i s34. Jeśli miałeś inny to może ktoś zastosował wałek od wsk125 i tryb od rodziny większych "s".
Wrzuć fotkę i trybu i wałka z wymiarami, może ktoś po prostu zaaplikował tam grubą tuleję pomiędzy wałek a tryb niwelując luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 8:46, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Występują jeszcze tryby z wczesnych silników S-01 pod wałek 11mm, stosowanych jeszcze na początku lat 60'tych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek635
|
Wysłany: Sob 8:07, 04 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Tryb zdawczy w silniku S-06 jest hybrydą trybu z S-32 i wueski, czyli jest trzecim typem trybu. Ogólnie jest to tryb z S-32 z uzębieniem z wueski, czyli z drobnymi zębami. W S-32 mamy zęby grube.
Jeśli zerwany jest gwint to możliwości są dwie: napawać i nacinać nowy gwint lub wymienić tryb zdawczy razem z współpracującym trybem na taki z S-32.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|