Autor |
Wiadomość
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 15:09, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Almot robi dobre rzeczy, do shl nie testowałem, ale w junaku mam gar z almotu z tłokiem od nowości i ani razu nie przyłapało.Jeżdzony na luxie 10. Natomiast do shl kupiłem i wygotowałem tłok z Solca Kujawskiego i tu jest cała parodia. Na dotarciu lałem 1 do 20 syntetyku(!!) i tak 2 razy przyłapało, po dotarciu już było ok ale tylko do ok 5000 kiedy go rozwaliło w kawałeczki Oczywiscie lałem półsyntetyk mobil1 żeby silnik chodził jak najdłużej, nie było naragu itd Więc jednak lepszy stary komunistyczny . Na ten przyklad mój dziadek który kupił wsk125 nówkę, dopiero po 40 000 wał robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 17:17, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
ja nie twierdziłem że on ma to sam zrobić, jedynie że spęczanie w tłoku mało zniszczonym było by bardzo ciekawym rozwiązaniem, zrozumiałe jest że trzeba mieć pojęcie o całym zabiegu, chyba każdy sobie jednak zdaje sprawę że dobrze zrobić cały silnik to trzeba mieć dużo wiedzy a i przydało by się doświadczenie i to nawet w przypadku kiedy komuś zlecamy naprawę silnika. Zaproponowałem to dlatego ze tego typu metody naprawy są aktualnie przeze mnie poszukiwane do pracy mgr (temat pracy - renowacja motocykli zabytkowych) w której muszę zaproponować metodę naprawy danej części a nie czynność - wymiana na nową część.
Co do uszczelniana silnika to wydaje mi się że do polskich silników trzeba mieć inne podejście niż do np MZ. Polskie silniki miały konstrukcyjnie przewidziane uszczelki i tak muszą mieć nadal, złożony silnik przez mojego kolegę bez uszczelek między karterami nie chciał działać (silnik od WFM z 57r) a po założeniu uszczelek nie było żadnych problemów ani ze skrzynią ani z przeniesieniem napędu sprzęgło.
Oczywiście sprawdzenie płaszczyzn przylegania jest obowiązkowe i jeśli ktoś nie ma dostępu do płyty traserskiej to proponuje szybę szklaną na niej wszystkie niedokładności będą bardzo dobrze widoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_M_M
|
Wysłany: Pią 23:05, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poręba Górna
|
Pod warunkiem że szybe masz równą a z tym różnie bywa. Co do pracy magisterskiej to podejrzewam tutaj wolny wybór z szukaniem promotora który to poprowadzi. W sumie z jednej strony dosyć ciekawe rozwiązanie bo można się zająć czymś co sie lubi, ale z drugiej strony temat wzięty z puli dostępnych ma większe odzwierciedlenie ze światem rzeczywistym i wykazuje naszą elastyczność jeśli chodzi o interdyscyplinarne metody podejścia do problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|