Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->S32 vs S34

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
S32 vs S34 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 22:53, 15 Gru 2009 Temat postu: S32 vs S34







Czym się różnią te dwa typy silników? Oba były montowane w M11.
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Wto 23:01, 15 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

S32 w SHLkach a S34 w WFM o pojemności 125 i nie innej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 23:46, 15 Gru 2009 Temat postu:







Kurcze Picek, dzis znalazłem aukcję, gdzie właśnie koleś ma na karterach wybite S34 - i twierdzi że to z M11....
Powrót do góry
arek33h
PostWysłany: Śro 1:06, 16 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

Zamontowany mógł być w M11 ale fabrycznie w silnik S34 wyposażony był motocykl WFM M06 S34. Do silnika S34 pasuje cylinder od SHL M11 z resztą jak inne podzespoły silnika, więc po zamontowaniu cylindra i głowicy z SHL wizualnie niczym się wtedy nie różni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Śro 16:24, 16 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Jaca napisał:
Kurcze Picek, dzis znalazłem aukcję, gdzie właśnie koleś ma na karterach wybite S34 - i twierdzi że to z M11....


Większość ludzi z alledrogo zawsze będzie twierdzić byle co żeby tylko sprzedać jak najdrożej dana część ,więc tym co mówi sprzedawca bym sie nie kierował !

A tak przy okazji jakie ma oznaczenie silnik 150 w SHL M06U ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Śro 16:27, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 17:18, 16 Gru 2009 Temat postu:







W M06U , M06T i WSK M06 Z-150 były montowane silniki o oznaczeniu S06 .
Powrót do góry
JunaKiszka
PostWysłany: Śro 22:38, 16 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Czw 10:09, 17 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Silnik S34 różni się szczegółami- przede wszystkim nie ma otworu w karterze do wspornika gaźnika, tak jak to jest w S32.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Nie 21:55, 20 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

są też nieco inne kanały olejowe w silniku tak jak i w S33

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Nie 22:43, 20 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

picek napisał:
nie ma otworu w karterze do wspornika gaźnika


taaa, bo ten wspornik to i nie wiadomo do czego służy! jakby gaźnik bez tego miał się urwać!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 2:41, 21 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

taaa, bo ten wspornik to i nie wiadomo do czego służy! jakby gaźnik bez tego miał się urwać![/quote]


I tu możesz się zdziwić.
Pomiędzy cylindrem a kolankiem dolotowym montuje się bakelitową podkładkę izolacyjną. Brak podpórki pod gaźnikiem(gaźnik nie jest lekki stop cynkalowy) - drgnia silnika powodują powstawanie dźwigni (siła razy ramię) co skutkuje uszkodzeniem podkładki i silnik zaczyna łapać lewe powietrze.
Mam w swojej kolekcji połamane kolanka gaźnika tuż przy otworach śrub spowodowane brakiem tej podpórki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Pon 23:02, 21 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

no dobra, a jak w takim razie w s34 to wygląda, że bez wspornika działa
bitels -> coś w tym może i jest, ale powiem Ci, ze u siebie nie montowałem tego wspornika bo na razie mam gwint zniszczony, i bez tego wszystko hula. juz ponad rok i jest OK. chyba sie offtopic zrobił, sorry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pon 23:49, 21 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

u mnie bez wspornika gaźnik popękał tuz przy mocowaniu taki był finał braku podpórki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Wto 8:58, 22 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

gawin, gaźnik G20 jest lżejszy(ale to ma wpływ niewielki) i co najważniejsze inaczej mocowany- gaźnik wchodzi na króciec(inne drgania, nie powstają luzy i same plusy- dla ciekawości napisze że większość komarków z malutkimi gaźniczkami w porównaniu do GM24 też ma problem z mocowaniem)
Wiadomo jeździsz rok ale ile kilometrów zrobiłeś? 4tyś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlacz
PostWysłany: Pią 22:16, 14 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Mam pytanie odnośnie pokrywy od strony sprzęgła.
Dziś kupiłem kartery os s32, remontowana shlka miała silnik z silnikiem s34, ale po oględzinach dwa kartery od strony łańcucha nadawały się na złom.


I pytanie odnośnie pokrywy.... bo zauważyłem, że są dwa typy... w s34 z nakrętką wlewową umiejscowioną poziomo, a w s32 jest ona pionowo z wyżłobieniem, żeby olej spływał.

dobrze myślę?... w s32 zamiast jedjnej śruby do przykręcenia jest kołeczek ustalajacy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->S32 vs S34
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group