Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:53, 15 Gru 2009 Temat postu: S32 vs S34 |
|
|
|
Czym się różnią te dwa typy silników? Oba były montowane w M11.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 23:01, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
S32 w SHLkach a S34 w WFM o pojemności 125 i nie innej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 23:46, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
Kurcze Picek, dzis znalazłem aukcję, gdzie właśnie koleś ma na karterach wybite S34 - i twierdzi że to z M11....
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Śro 1:06, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Zamontowany mógł być w M11 ale fabrycznie w silnik S34 wyposażony był motocykl WFM M06 S34. Do silnika S34 pasuje cylinder od SHL M11 z resztą jak inne podzespoły silnika, więc po zamontowaniu cylindra i głowicy z SHL wizualnie niczym się wtedy nie różni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Śro 16:24, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Jaca napisał: |
Kurcze Picek, dzis znalazłem aukcję, gdzie właśnie koleś ma na karterach wybite S34 - i twierdzi że to z M11.... |
Większość ludzi z alledrogo zawsze będzie twierdzić byle co żeby tylko sprzedać jak najdrożej dana część ,więc tym co mówi sprzedawca bym sie nie kierował !
A tak przy okazji jakie ma oznaczenie silnik 150 w SHL M06U ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Śro 16:27, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:18, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
W M06U , M06T i WSK M06 Z-150 były montowane silniki o oznaczeniu S06 .
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Śro 22:38, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 10:09, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Silnik S34 różni się szczegółami- przede wszystkim nie ma otworu w karterze do wspornika gaźnika, tak jak to jest w S32.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Nie 21:55, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
są też nieco inne kanały olejowe w silniku tak jak i w S33
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Nie 22:43, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
picek napisał: |
nie ma otworu w karterze do wspornika gaźnika |
taaa, bo ten wspornik to i nie wiadomo do czego służy! jakby gaźnik bez tego miał się urwać!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 2:41, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
taaa, bo ten wspornik to i nie wiadomo do czego służy! jakby gaźnik bez tego miał się urwać![/quote]
I tu możesz się zdziwić.
Pomiędzy cylindrem a kolankiem dolotowym montuje się bakelitową podkładkę izolacyjną. Brak podpórki pod gaźnikiem(gaźnik nie jest lekki stop cynkalowy) - drgnia silnika powodują powstawanie dźwigni (siła razy ramię) co skutkuje uszkodzeniem podkładki i silnik zaczyna łapać lewe powietrze.
Mam w swojej kolekcji połamane kolanka gaźnika tuż przy otworach śrub spowodowane brakiem tej podpórki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Pon 23:02, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
no dobra, a jak w takim razie w s34 to wygląda, że bez wspornika działa
bitels -> coś w tym może i jest, ale powiem Ci, ze u siebie nie montowałem tego wspornika bo na razie mam gwint zniszczony, i bez tego wszystko hula. juz ponad rok i jest OK. chyba sie offtopic zrobił, sorry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Pon 23:49, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
u mnie bez wspornika gaźnik popękał tuz przy mocowaniu taki był finał braku podpórki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 8:58, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
gawin, gaźnik G20 jest lżejszy(ale to ma wpływ niewielki) i co najważniejsze inaczej mocowany- gaźnik wchodzi na króciec(inne drgania, nie powstają luzy i same plusy- dla ciekawości napisze że większość komarków z malutkimi gaźniczkami w porównaniu do GM24 też ma problem z mocowaniem)
Wiadomo jeździsz rok ale ile kilometrów zrobiłeś? 4tyś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlacz
|
Wysłany: Pią 22:16, 14 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Mam pytanie odnośnie pokrywy od strony sprzęgła.
Dziś kupiłem kartery os s32, remontowana shlka miała silnik z silnikiem s34, ale po oględzinach dwa kartery od strony łańcucha nadawały się na złom.
I pytanie odnośnie pokrywy.... bo zauważyłem, że są dwa typy... w s34 z nakrętką wlewową umiejscowioną poziomo, a w s32 jest ona pionowo z wyżłobieniem, żeby olej spływał.
dobrze myślę?... w s32 zamiast jedjnej śruby do przykręcenia jest kołeczek ustalajacy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|