Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:07, 02 Wrz 2010 Temat postu: shl m06t i wfm m 50 |
|
|
|
Witam mam małe pytanie mianowicie jestem ciekawy czy zapłon i magneto od shl 150 i wfm osy są takie same ?
Gdyż posiadam shl 150 i nie mam do niej zapłonu i magneta .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Suchy
|
Wysłany: Czw 12:08, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
A czy szukałeś dokłądnie na forum odpowiedzi na to pytanie??
I czy w dobrym dziale umieściłeś temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 12:38, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
|
patrzyłem na forum i niczego nie znalazłem może coś przeoczyłem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Czw 14:40, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Łatwiej jest wyszukać zapłon o SHL niż do OSY. Rozumiem że w odpowiednią literaturę się zaopatrzyłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Czw 14:42, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:18, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
|
Właśnie nie mam nic z literatury jeżeli chodzi o shl .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Johny4421
|
Wysłany: Pią 14:30, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Pią 17:13, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Janosik, z tego co mi wiadomo silniki S-06 w OSA-ch jak iw SHL posiadają jeden typ iskrownika typ 31-06 z osobną cewką ładowania. Taki iskrownik dobierzesz również od każdej WSK z silnikiem S-01 wyprodukowanej po 1965 roku jednak w stojanie trzeba wykonać dodatkowe podtoczenie na kołnierz który występuje tylko w silnikach S-06, S-32, S-33, S-34 i ich wersjach zmodernizowanych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Pon 19:39, 06 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Dzisiaj oglądałem WSK Z 150 z silnikiem S-06 i jest tam starszy zapłon 31-05 z aluminiowym magnetem. Proszę o wypowiedzi użytkowników modeli M 06 żeby nie wprowadzać kolegi w błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Johny4421
|
Wysłany: Czw 16:46, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Co tyczy sie podstawki iskrownika silnika S01 S06 i S32 ... to spotkałem sie z wysoką podstawka iskrownika, w jednym z moich silnikow S32 numer jego to 62XX jest głębiej osadzony iskrownik i z WSK nie pasuje.
Jak dojade do domku to zrobie zdjecia podstawek i przesle na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Czw 21:28, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
A czy ten wysoki iskrownik ma osobną cewkę ładowania ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Czw 21:29, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Johny4421
|
Wysłany: Pią 19:24, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Cewka ladowania jest osobno. Dwie od swiateł, jedna ładowania i oczywiscie cewka wysokiego napiecia z lutowanym przewodem na świece.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Sob 0:15, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Chciał bym to zobaczyć, porób te zdjęcia. Jesteś pewien że to nie żadna samoróba ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|