Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:07, 19 Sty 2011 Temat postu: Shl m11/ 175 Silnik S 32 kartery |
|
|
|
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć co się ma znajdować i w jakiej kolejności w tej części karterów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem na pewno, że od strony magneta jest simmering, następnie łożysko. I nie wiem czy coś jeszcze tam ma się znajdować bo miejsce jest. Czy tam ma być też jeszcze dystans w którym znajduje się mniejszy simmering tak jak w karterze od strony sprzęgła??
Mile widziane zdjęcia z rozbiórki i składania silnika S 32 lub jakis odnośnik do galleri.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 14:25, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
zachęcam do ściągnięcia sobie katalogu części i będzie po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:39, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Mam katalog ale nie wiem jak te elementy wyglądają w rzeczywistości.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potrzebuje to widzieć. Może ktoś ma zdjęcia z rozbiórki tych elementów.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:54, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Jaki wymiary ma ten element ( tulejka odległościowa) nr. 21 według zdjęcia powyżej ?? Czy jest ona taka sama jak nr. 63 ??? Bo wogóle jej nie posiadam a chciałbym juz silnik silnik poskładać, a tylko tego mi brakuje.
Czekam na pomoc, bo zależy mi na czasie.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemik
|
Wysłany: Czw 21:25, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
też jestem na etapie składania takiego silnika, zobacz to
[link widoczny dla zalogowanych]
ja zastanawiam się nr 20 co to za element
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lemik dnia Czw 21:30, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 21:39, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
20 to oring gumowy uszczelnia element 21 i63.
Elementy 21 i 63 różnią się od siebie. Element 21 posiada kanaliki olejowe do smarowania łożyska trzeciego karteru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemik
|
Wysłany: Czw 21:46, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
w takim razie element 21
[link widoczny dla zalogowanych]
element 63
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:48, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Witam.
Nr. 20 jest to oring który jest umieszczony na dystansie odległościowym nr.63
Na tym przekroju co przesłałeś to widać, że patrząc w prawo wał - łożysko - simmering (kończy się obudowa karteru) - póżniej chyba dystans odległościowy z simmeringiem i oringiem - łożysko - i na koniec simmering.
A jakich wymiarów jest ten dystans nr. 21 abym mógł taki dać wykonać tokarzowi?? A czy bez tego dystansu silnik będzie prawidłowo funkcjonował??
A jakich jest wymiarów oring znajdujący się na dystansie odległościowym??
A może ma ktos na zbyciu element 21 ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo na allegro nie znalazłem, a może być problem z wymiarami żeby dorobić.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 22:19, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemik
|
Wysłany: Czw 22:28, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
ostatnio szukałem tych oringów w Rzeszowie i nie udało mi się znaleźć, oryginalnie są płaskie a w sprzedaży są tylko okrągłe, kupiłem okrągłe pierwsze lepsze pasujące na dystans tylko będzie problem z włożeniem do kartera pewnie
pozycja 575 oraz 574 tylko że na dystans nr 64
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lemik dnia Czw 22:30, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 23:58, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
W Rzeszowie duży wybór wszelkich uszczelniaczy i oringów masz na końcu Przemysłowej na dawnej unitrze , dziś urząd celny.
Fabrycznie to były normalne okrągłe oringi tylko czas , miejsce montażu i temperatura zrobiły swoje i stare wyglądają kwadratowo.
Bez tego dystansu w ogóle nie będzie pracował jak uszczelnisz skrzynię korbową??? jak zamocujesz trzeci karter?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 2:10, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Silnik kupiłem bez tego dystansu i był odziwo na chodzie dopiero jak rozebrałem silnik to zauważyłem brak dystansu. Napewno jak by nie był ważnym elementem to by go fabryka nie wymyśliła
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 8:54, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Jest pewna furtka jak zrobić aby chodził bez tego elementu. Założyć simmering średnicy łożyska.
Tylko to nie etyczne dla silnika cierpi wtedy bardzo prawa strona wału która nie ma wtedy dobrego podparcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemik
|
Wysłany: Pią 10:14, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
bitels gdzie dokładnie można kupić te oringi? ja kupowałem w firmie Oring 35-105 Rzeszów Przemysłowa 14, to ten sam sklep? może by się udało dobrać oryginalne, tylko jaki rozmiar szukać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 11:12, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
To właśnie tam , ten gość powinien ci w miarę dobrze dobrać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|