Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Shl m11/ 175 Silnik S 32 kartery

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Shl m11/ 175 Silnik S 32 kartery <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 14:07, 19 Sty 2011 Temat postu: Shl m11/ 175 Silnik S 32 kartery







Witam.
Chciałbym się dowiedzieć co się ma znajdować i w jakiej kolejności w tej części karterów.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem na pewno, że od strony magneta jest simmering, następnie łożysko. I nie wiem czy coś jeszcze tam ma się znajdować bo miejsce jest. Czy tam ma być też jeszcze dystans w którym znajduje się mniejszy simmering tak jak w karterze od strony sprzęgła??

Mile widziane zdjęcia z rozbiórki i składania silnika S 32 lub jakis odnośnik do galleri.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Śro 14:25, 19 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

zachęcam do ściągnięcia sobie katalogu części i będzie po problemie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 17:39, 19 Sty 2011 Temat postu:







Mam katalog ale nie wiem jak te elementy wyglądają w rzeczywistości.
[link widoczny dla zalogowanych]

Potrzebuje to widzieć. Może ktoś ma zdjęcia z rozbiórki tych elementów.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 17:54, 20 Sty 2011 Temat postu:







Jaki wymiary ma ten element ( tulejka odległościowa) nr. 21 według zdjęcia powyżej ?? Czy jest ona taka sama jak nr. 63 ??? Bo wogóle jej nie posiadam a chciałbym juz silnik silnik poskładać, a tylko tego mi brakuje.

Czekam na pomoc, bo zależy mi na czasie.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
lemik
PostWysłany: Czw 21:25, 20 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

też jestem na etapie składania takiego silnika, zobacz to

[link widoczny dla zalogowanych]

ja zastanawiam się nr 20 co to za element


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lemik dnia Czw 21:30, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 21:39, 20 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

20 to oring gumowy uszczelnia element 21 i63.

Elementy 21 i 63 różnią się od siebie. Element 21 posiada kanaliki olejowe do smarowania łożyska trzeciego karteru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lemik
PostWysłany: Czw 21:46, 20 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

w takim razie element 21

[link widoczny dla zalogowanych]

element 63

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 21:48, 20 Sty 2011 Temat postu:







Witam.
Nr. 20 jest to oring który jest umieszczony na dystansie odległościowym nr.63

Na tym przekroju co przesłałeś to widać, że patrząc w prawo wał - łożysko - simmering (kończy się obudowa karteru) - póżniej chyba dystans odległościowy z simmeringiem i oringiem - łożysko - i na koniec simmering.

A jakich wymiarów jest ten dystans nr. 21 abym mógł taki dać wykonać tokarzowi?? A czy bez tego dystansu silnik będzie prawidłowo funkcjonował??

A jakich jest wymiarów oring znajdujący się na dystansie odległościowym??

A może ma ktos na zbyciu element 21 ??

[link widoczny dla zalogowanych]

Bo na allegro nie znalazłem, a może być problem z wymiarami żeby dorobić.
Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 22:19, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
lemik
PostWysłany: Czw 22:28, 20 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

ostatnio szukałem tych oringów w Rzeszowie i nie udało mi się znaleźć, oryginalnie są płaskie a w sprzedaży są tylko okrągłe, kupiłem okrągłe pierwsze lepsze pasujące na dystans tylko będzie problem z włożeniem do kartera pewnie

pozycja 575 oraz 574 tylko że na dystans nr 64
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lemik dnia Czw 22:30, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 23:58, 20 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

W Rzeszowie duży wybór wszelkich uszczelniaczy i oringów masz na końcu Przemysłowej na dawnej unitrze , dziś urząd celny.
Fabrycznie to były normalne okrągłe oringi tylko czas , miejsce montażu i temperatura zrobiły swoje Wesoly i stare wyglądają kwadratowo.

Bez tego dystansu w ogóle nie będzie pracował jak uszczelnisz skrzynię korbową??? jak zamocujesz trzeci karter?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 2:10, 21 Sty 2011 Temat postu:







Silnik kupiłem bez tego dystansu i był odziwo na chodzie dopiero jak rozebrałem silnik to zauważyłem brak dystansu. Napewno jak by nie był ważnym elementem to by go fabryka nie wymyśliła Wesoly
Pozdrawiam.
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Pią 8:54, 21 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Jest pewna furtka jak zrobić aby chodził bez tego elementu. Założyć simmering średnicy łożyska.
Tylko to nie etyczne dla silnika Wesoly cierpi wtedy bardzo prawa strona wału która nie ma wtedy dobrego podparcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lemik
PostWysłany: Pią 10:14, 21 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

bitels gdzie dokładnie można kupić te oringi? ja kupowałem w firmie Oring 35-105 Rzeszów Przemysłowa 14, to ten sam sklep? może by się udało dobrać oryginalne, tylko jaki rozmiar szukać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pią 11:12, 21 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

To właśnie tam , ten gość powinien ci w miarę dobrze dobrać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Shl m11/ 175 Silnik S 32 kartery
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group