Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:46, 02 Wrz 2010 Temat postu: SHL M11W. Jak rozwiązać problem z biegami? |
|
|
|
Hej!
Ostatnimi czasy wzięliśmy się za remont silnika w mojej SHL, na wajsze od zmiany biegów, na postoju praktycznie wogóle nie ma łapie przełożeń, dźwignia lata, czasme uda się złapać biegi. Nie wiem jak byłoby w jeździe, ale jeżdżąc kilka lat temu, nie było 4 biegu.
Rozebraliśmy silnik, i po wyjęciu skrzyni, biegi da się włączać na aparacie za pomocą dźwigni, ale ta nadal lata.
Niestety jeszcze nie mogę podać linków do zdjęć części, co być może ułatwiłoby rozwiązanie problemu, jeżeli ktoś chciałby je obejrzeć, wyślę adresy na PW.
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 15:25, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
myślę że dystansowanie, oraz poprawienie nitu który trzba tarczę zmiany biegów, wymiana wodzików na kute, wymiana sprężyny na twardszą, lub sprawdzanie dzwigni gdy założony jest wałek od starteru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 16:29, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Damian, zapraszam do powitalni. Po za tym wczoraj został założony podobny temat, następnym razem użyj opcji SZUKAJ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 17:07, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
pawe86 napisał: |
[...]wymiana wodzików na kute, wymiana sprężyny na twardszą |
Co do wodzików... Jeśli się chcę podmienić na kute to trzeba OSTRO szlifować papierem czy pilnikiem, bo są za grube i w zębatkach się nie mieszczą, a mało tego są za płytkie. Chyba, że mnie się takie trafiły, lecz obecnie w domu mam 2 pary wodzików kutych i w każdych robiłem to samo, a na ostatku założyłem te oryginalne od SHL i też jest dobrze.
pawe86 napisał: |
[...]wymiana sprężyny na twardszą |
O jakiej ty sprężynie mówisz? O tych 2 małych co są do automatu przykręcone ?? Czy o tą co śrut na niej siedzi ??
Sorka, że w temat się wcinam, ale dla poprawienia jakości silnika jestem skłonny kolejny raz go rozebrać i poprawić jeśli cokolwiek się da.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 17:09, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 20:22, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
ja tylko strzelalem z ta spręzyną, jak lekko się zmieniają to myślalem o tej od śruta, Jak robiłem silnik do M11W amieniłałem wodziki to szlifowałem je na magnesówce aby wchodziły, z tego co słyszałem silnik pracuje beż zarzutów remont wyniósł ok 400-450 pln bez wymiany skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|