Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:39, 13 Sie 2012 Temat postu: SHL m11w, skoki mocy |
|
|
|
Witam
Mam problem z shl-ką .Traci moc, raz rozpędza się bardzo dobrze ma niezłe "wyrwanie" , a za chwile zwalnia kompletnie traci moc i nie jest się w stanie ruszyć z jedynki. Mam 15 lat i jeszcze nie mam doświadczenia z zabytkowymi motorami. Wydaje mi się ,że to przez wydech . Ale też nie jestem pewny co do układu paliwowego.
Może mi ktoś pomóc ?? . Jak się dowiem co jest nie tak , to raczej sam sobie naprawie(mam książkę pana Pancewicza)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 9:51, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Witam, podstawowe pytanie przy tego typu problemach, wyłączyłeś ssanie?
Przedstaw się w powitalni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:50, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
|
Zapomniałem powiedzieć , odkąd ja mamy manetka od ssania była zdemontowana i w miejscach gdzie powinna być linka jest srubka. Ale wcześniej paliła i jeździła dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Pią 10:17, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
hehe...... no to powodzenia z takimi patentami. Proponowałbym jednak kupić tą nieszczęsną przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Pią 10:18, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 11:09, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ze śrubką zamiast ssania, tak samo się jeździ. To nie ma znaczenia, w takich nagłych spadkach mocy. Jak tak nagle ją muli, to sprawdź układ paliwowy. Bo wadliwa świeca, czy cewka dawała by znać od samego poczatku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruva
|
Wysłany: Pią 11:33, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Justynów
|
Przyczyn może być wiele, tak naprawdę to napisałeś trochę mało informacji. Kiedy i w jakich okolicznościach pojawiają się spadki mocy. Jeżeli uważasz, że to wina układu wydechwego to poprostu sprawdź to. Zdejmij tłumik i przejedź się. (tylko gdzieś w jakimś ustronnym miejscu, a nie pod blokiem ) Może wymaga on czyszczenia.
Miałem taką sytuację, że moto normalnie śmigało, ale gdy cewka zapłonowa osiągała jakąś wyższą temperaturę to moc silnika spadała. Tyle, że u mnie łatwo to było zdjagnozować, bo wystarczyło ""wsadzić" łapę pod zbiornik, ale Ty masz iskrownik i tu kłopot.
Kolejnym magicznym urządzeniem jest kondesator. Kiedyś pod Piłą "znafca" powiedział mi że można spróbować "na żabę" ale tego nie próbowałem.
Oczywiście moje sugestnie zakładają że;
- gaznik czysty
- instalacja elektryczna sprawna, bez przebić
- zapłon ustawiony poprawnie, bez możliwości jego samoczynnego przestawiania się
- paliwko czyste, świeże
- układ napędowy (łańcuch, zębatki czyste, działają bez zacięć)
- skrzynia biegów czysta, smarowana czystym olejem
- trakcja poprawna
- hamulce nie trzymają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Pon 21:50, 10 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
Ja bym postawił na paliwo, przytkany kranik albo pływak się zawiesza albo dziurawy i zalewa gaxnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|