Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:35, 25 Lip 2010 Temat postu: shl magneto |
|
|
|
Witam tak jak w opisie po załozeniu magneta to magneto obciera o iskrownik próbowałem to jakos ustawic ale bez skutku w jednym miejscu raczej na góże i jak mam ten problem rozwiązac co radzicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 10:58, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Wydaje mi sie ze to kwestia wycentrowania. Sprawdzil bym np. na tokarce czy jest proste i nie miwa się. Często przy nieumiejętnym ściaganiu odkształca się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 13:52, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Możesz spróbować delikatnie odgiąć śrubokrętem w miejscu gdzie ociera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:00, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
tak tylko dopuki jej nie zapalę to obciera troszeczkę a jak zapali to po chwili mocniej zaczyna trzeć a jeśli zmieniłbym magneto od wsk tam jest mniej magnesów to będzie chodzic? ale poprubuje trochę je odgjąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 18:24, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jest tyle samo magnesów tylko nie ma wypełniaczy. U mnie pracuje takie magneto, jest ono lżejsze więc poprawi się przyspieszenie ale zmniejszy się moment obrotowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:07, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
tak ale na kole od wsk jakoś dziwnie silnik pracuje tak jakby się dusił
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Nie 21:04, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
u mnie tez tak bylo. zrobilem tak - wykrecilem wszystkie magnesy, wyczyscilem je i z powrotem zamontowałem - pomoglo i juz nie obciera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:00, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
ok jutro tak zrobie i dam znać
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 23:47, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Często przy zmianie magneta trzeba ponownie ustawiać przerwę na platynach, jest to spowodowane stopniem zużycia krzywki na danym magnecie. Dla tego po zmianie koła silnik może być słabszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:50, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam zrobiłem tak jak kazałeś rozebrałem magnesy oczyściłem lekko podszlifowałem i złożyłem i gra gitara serdeczne dzięki pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 16:29, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
To znowu ja mam jeszcze kilka pytań . Cy kartery od m11 a m06 czy są takie same jeśli nie to czym się różnią . następne pytanie silnik jest na dotarciu iglica jak powinna być ustawiona na środku czy w innym położeniu? czekam na wasze podpowiedzi pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Śro 13:58, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
bartosz11 napisał: |
Witam zrobiłem tak jak kazałeś rozebrałem magnesy oczyściłem lekko podszlifowałem i złożyłem i gra gitara serdeczne dzięki pozdrawiam |
A sprawdziłęś bicie koła - pormieniowe i osiowe?
CZESIO1958 o tym pisał, zazwyczaj to jest przyczyną ocierania się magnesów.
Przerwa miedzy magnesem a cewką ma być minimalna - im dalej tym prąd będzie słabszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToBy
|
Wysłany: Pią 20:53, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Witam serdecznie. Ja miałem podobny problem, magnesy ocierały o cewki w dwóch miejscach, jednak okazało się, że podstawa iskrownika była pęknięta oraz nosiła ślady po uderzeniach pobijakiem, jakby ktoś chciał dobić iskrownik w stronę skrzyni korbowej Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ketesas
|
Wysłany: Śro 13:28, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica
|
Witam!Czy moze mi ktos powiedziec czym rozni sie magneto 31-05 od 31-06? i ktore bedzie pasowas do s32?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|