Autor |
Wiadomość
|
maly_sps
|
Wysłany: Sob 0:01, 07 Wrz 2019 Temat postu: Silnik z początku produkcji- różnice |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 31 Sie 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam,
Właśnie remontuję silnik W2B z numerem poniżej 10 tysięcy i mam kilka pytań:
1. prawy karter posiada dwa otwory\ zawory? :
Do czego służą?
2. Wał korbowy posiada korbowód o oznaczeniu 16 HG (jak w Kobuzie) oraz dwa rowki samarujące i 3- rolkowe łożysko stopy na czopie fi21,2mm. Dodatkowo średnica otworów w przeciwagach wynosi fi 17,5mm
Montowano wały w takiej konfiguracji?
3. Otwory smarujące łożyska główne posiadają większą średnicę (fi około 3-4mm) w porównaniu do otworów z karterów o numerach około 80 tyś
To oryginał czy ktoś przerobił?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 6:39, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
W2b to bodajże już wsk
1. Nie ma zdjęcia więc trudno zgadywać o jakie otwory ci chodzi.
2. Wał z końca produkcji, a przynajmniej przeciwwagi, choć łożysko z początku. Ogólnie te wału są same w sobie słabe że względu na użyte materiały i technologie, z drugiej strony wyjścia chyba i tak nie masz.
3. Nie mam zielonego pojęcia, choć jak piszesz ktoś mógł je przerobić dla lepszego smarowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maly_sps
|
Wysłany: Nie 17:20, 08 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 31 Sie 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wczoraj porobiłem zdjęcie silnika, jednak nie mgę ich dodoać.
W jaki sposób dodać zdjęcia? ( wyskakuje mi komunikat o zabezpieczeniu przed robotami..)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 8:27, 09 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
|
Powrót do góry |
|
|
maly_sps
|
Wysłany: Pon 22:21, 09 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 31 Sie 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dziękuję za podpowiedzi,
Poniżej zdjęcie karteru i otworów o które pytałem:
[link widoczny dla zalogowanych]
i foto otworów smarujących:
[link widoczny dla zalogowanych]
Będę wdzięczny za informacje do czego mogą słuzyć dwa otwory w prawym karterze i czy otwory smarujące łożyska są fabryczne czy może zostały przez kogoś poprawione.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maly_sps dnia Pon 22:33, 09 Wrz 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 8:42, 10 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Znalazłem kartery które również mają taki nadlew, ale nie otwory. Patrzyłeś gdzie idą te kanały. Jakoś mi to nie pasuje, chyba że jest to rodzaj odmy prowadzonej gdzieś z wysoka lub dodatkowo coś tak jeszcze miałoby być. Ale co mogłoby być blisko zębatki zdawczej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MGrzegorz
|
Wysłany: Czw 20:50, 26 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
A otwory smarujące łożyska takie mają tam być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|