Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Sworzeń

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Sworzeń <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 18:48, 01 Lis 2010 Temat postu:







luzu raczej nie ma ale cjasno chodzi
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Pon 21:54, 01 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Ma chodzić bez oporu ale nie luźno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Wto 22:35, 23 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Witam, kupiłem nowy korbowód, po to by zregenerować wał. Wizualnie wygląda on inaczej od tego zamontowanego( starego ). [link widoczny dla zalogowanych] stary bardziej sie zwęża w kierunku do tulejki sworznia. A druga sprawa stary sworzeń ma spory luz w nowej tulejce. Co jest grane bo zabardzo mi to nie pasuje? Nie sprawdziłem średnicy otworu w tłoku pod sworzeń( bo nie ma mnie teraz w domu ). Czy do nowego tłoka potrzebuje odrazu nowy sworzeń( bo takowego nie posiadam?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Wto 23:25, 23 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jeśli stary sworzeń ciasno siedzi w nowym tłoku a w główce korbowodu nie to musisz zmienić tulejkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Śro 17:07, 24 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Problem rozwiązany, kupiłem nowy sworzeń i nową tulejke. Zostanie ona wyminiona i rozwiercona wraz z regeneracja wału. Tylko że ten korbowód co kupiłem to inaczej wygląda i trzeba go troszke poprzerabiać( czop dolny nie pasuje i stary był 2 rzędowy a nowy jedno jakoś tak). Więc wyważenie wału będzie lipne. Człowiek w zakładzie powiedział mi że się da go wycętrować i tyle, i powinno jakoś to chodzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Śro 17:11, 24 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

a ten korbowód czasem nie jest do M06 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Śro 18:48, 24 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Generalnie to szukałem do M11 silniks32. Kupiłem korbowód w sklepie Skuter Dębica. Poruwnywałem fotki z tymi na allegro i wszędzie tak samo wyglądał( oczywiście nowy ). Co śmieszniejsze tak samo wygląda niby do M06 i do M11( sugerując się na fotkach z allegro ), oraz tak samo wizualnie wygląda na nowych wałach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Sworzeń
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group