Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:17, 17 Lut 2008 Temat postu: Sworzeń |
|
|
|
Sworzeń obraca sie w tulejce korbowodu czy w tłoku ? Wiem ze to pytanie jest banalne ale muszę wiedzieć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:19, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
W tulejce.
Jeżeli piszesz ze banalne to dlaczego nie wiesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:43, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
Banalne bo wiem że ludzie na forum (czyt.znawcy) wiedzą takie rzeczy więc sadze że takie pytanie nie jest trudne co innego gdy bym sie np. spytał jak złożyć skrzynie to pytanie byłoby trochę trudniejsze i musiałbyś sie wysilić aby udzielić mi dobra i wyczerpującą odpowiedz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:01, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
Spoko
A ze skrzynia to jest tak że jak sie nie zna zasady działania to z każdą jest trudno a wystarczy troche posiedziec i pokrecic do wszystkiego sie dojedzie sam sie o tym przekonałem w WSK-ach 125 i 175
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Nie 22:18, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Taa. Ze skrzynia moga byc z początku problemy jak sie nie wie co do czego. Sam składałem całą SHL z częsci w koszyku jak miałem 14 lat, bez zadnej ksiązki ani pomocy. to było moje pierwsze moto w życiu. Skrzynia dała mi do myślenia sporo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:36, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
Nie wiem czy wy wszyscy tak macie, ale ja jak widzę co gdzie jest podczas rozkładania jakiegokolwiek silnika i wszystko jest to co powinno się tam znajdowac, to składanie juz mi idzie intuicyjnie. po prostu jestem wzrokowcem
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Nie 22:45, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Nmo. Tak też można. Jedni zapamietuja jak było a inni starają sie zrozumieć co jest do czego i jak działa. Ja mam tą drugą opcję a jak pisałem powyzej SHL składałem z części w koszyku. jak ją kupilem to była to rama na kołach, bak i kierownica goła...reszta do samodzielnego montażu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:48, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
Takie ręczne robótki są najfajniejsze. Kupujesz coś w częściach (jak modelarz) i powoli składasz w całość. Moim zdaniem to zasada działania takich podzespołów jak np skrzynia w silniku jest dość prosta, jezeli sie ktoś trochę pobrudzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Nie 23:03, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Taa. Fajna zabawa jest. Od dziecka to lubiłem. Teraz czeka mnie rozbiórka silnika HD a to już gruba zabawa. Chociaż sam silnik Evo jest prosty bardzo bo od 80 lat ma te same zasady konstrukcji. i do tego skrzynia jest osobno więc połowa zabawy odpada. Tylko lipa bedzie wyjąc tego kloca z ramy bo silnik ma 1340ccm i tloki srednicy 10cm.
Po tym czeka mnie remont 1 SHL, 2 WFM-ek i ta rajdowa SHL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 13:34, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Skrzynia w Shl-ce to nic trudnego, tam w sumie nie ma co źle poskładać.Z katalogiem części w ręce dokonasz to bez problemu. W silniku wiatra można juz poknocić (koło od 1i 2 założyć odwrotnie wstyd przyznać przerabiałem to)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 1:14, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
A co sądzicie o trudności składania skrzyni biegów i silnika od Mz es250/2 Trophy?? Może to i nie na temat naszego postu, ale skoro już jesteśmy przy trudnościach związanych ze składaniem silników, to mam takie właśnie pytanie.
Jeżeli post w czymś przeszkadza to proszę moderatora o usunięcie go
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 0:14, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Żeby nie zakładać niepotrzebnie nowego tematu, zapytam tutaj:
Kupiłem nowy sworzeń i tuleję, o ile do sworznia nie mam zastrzeżeń, to po dokonaniu pomiarów suwmiarką wychodzi że średnica wewnętrzna tulei jest mniejsza od średnicy sworznia o jakieś 0,45-0,49mm. To chyba trochę zbyt ciasna jest ta tuleja?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 8:46, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Nowa tulejka jest zawsze mniejsza ,po to aby ją rozwiercić idealnie pod sworzeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:09, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
dołącze się do tematu. czy sworzeń ma bardzo lekko się obracac przesówac w tulejce? czy z oporem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 16:51, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Lekko ale bez wyczuwalnego luzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|