Autor |
Wiadomość
|
kadek05
|
Wysłany: Pią 16:11, 03 Maj 2013 Temat postu: ubytek karterów |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiśniew k/Siedlec
|
Nareszcie złożyłem w całość silnik do M11, przy składaniu silnika zauważyłem, że w miejscu złączenia się karterów, centralnie pod cylindrem jest ubytek wielkości 3mm, tzn tak jakby ktoś wcześniej przy rozpoławianiu próbował tam wkładać/wbijać śrubokręt. Postanowiłem zadziałać sylikonem i na to uszczelkę. Złożyłem cały silnik, włożyłem w ramę, odkręciłem kranik, kop i szok, zapaliła i od razu trzyma wolne obroty. Lecz później zaczęły się schody, najpierw odkręcił mi się kosz sprzęgłowy, a zawleczkę dawałem nowiusieńką. po złożeniu kosza powrócił problem z gaźnikiem, jak podleję pod świecę to uda się jej zassać benzynkę, a bez podlania świeca sucha. To jakim cudem za pierwszym razem odpalił? no ale dobra, pochodziła trocha moja SHLka i patrzę pod cylinder a tam struga oleju, więc mój sylikon nie za duża się zdał, fakt od nałożenia silikonu na kartery ścisnąłem szpilkami gdzieś dopiero po 1,5h. Znacie może jakiś klej, albo jakiś inny magiczny sposób na takie problemy? Będę bardzo wdzięczny o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
|
Wysłany: Pią 16:47, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
sugerowałbym użycie dirko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pią 18:41, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Ostatnio byłem w Castoramie i widziałem coś takiego jak kit naprawczy do silników. To jest w konsystencji plasteliny, rozgniatasz to, ładujesz w odtłuszczone miejsce i po 24h twardnieje i staje się odporne na benzynę i olej. Myślę, że to by załatwiło sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadek05
|
Wysłany: Pią 19:02, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiśniew k/Siedlec
|
A z tymi cudami nie poradzi sobie ciśnienie tak samo jak z silikonem?
Bo myślałem jeszcze raz spróbować z silikonem, jak myślicie jest sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 19:39, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
silikon to raczej jest zbyt miękki. Spróbowałbym np. poxipolem albo loctite.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pią 21:32, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Silikon po wyschnięciu jest miękki, a tan kit po zaschnięciu jest twardy więc spokojnie da radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pią 21:33, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
kadek05 DIRKO jest stosowane w autach grupy VAG (VW,Audi, Seat, Skoda) miski olejowe itd...
odporne na temperature do 180 stopni celsjusza , paliwo , olej i ciśnienie oleju które jest w układzie podczas pracy silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadek05
|
Wysłany: Pią 22:57, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiśniew k/Siedlec
|
Przed chwilą znalazałem u kolegi mechanika klej sikafast, spróbuje najpierw nim jak, nie da rady to zrobię tak jak Holipa radzi.
A macie jeszcze pomysł dlaczego mi nie zasysa benzyny sam z siebie, tylko dopiero jak podleje pod świecę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 0:38, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Rozbierz silnik, odtłuść wszystko a ubytek napraw aluminium epoksydowym. Nałuż grubą warstwę i zeszlifuj równo do przylgi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|