Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Czw 7:20, 28 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ale jak się później po nim rozkłada elementy. Ja robiłem to z żyletką, a co się napociłem to moje. Na pewno dawał szczelność, ale teraz będę go stosował z gambitem.
A teraz pytanie, jakiej grubości gambit polecacie, jakiej grubości są oryginalne uszczelki. Chodzi mi głównie o dorobienie uszczelki pomiędzy kartery, więc chodzi też o dystansowanie skrzyni w s32 i s33
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 7:22, 28 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Czw 9:14, 28 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
Sprawdzę i postaram się odpowiedzieć do wieczora. Jak składałem silnik (silniki) tez zawsze miałem taki dylemat. Wiem że do każdego silnika robiłem, z nieco innej grubości tektury. Wcześniej mierzyłem (dorobiłem sobie do tego specjalny przyrząd ) ile trzeba wydystansować zachowując książkowy luz. Do tego dobierałem uszczelnienie.- raczej jak najcieńszy z tego co pamiętam. jak dobrze pamiętam mam gdzieś w domu państwowe uszczelnienie z tamtych lat (oryginalne). Jak znajdę to podam jego parametry. Pomierzę suwmiarką elektroniczną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Czw 10:05, 28 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Serwisówka mówi o uszczelce grubości od 0,2mm do 0,4mm, ja osobiście stosuję 0,5mm. A wał i skrzynię i tak zawsze dystansuję od nowa, więc robię to już pod nową uszczelkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 0:47, 29 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Dzięki szczesk za odpowiedź. W lato przymierzam się złożyć silnik o nietypowym numerze S06*sp4* ale najpierw trzeba pospawać uchwyty silnika bo się ktoś mało delikatnie z nimi obchodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|