Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->uszczelka pod cylinder i głowice

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
uszczelka pod cylinder i głowice <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Czw 7:20, 28 Maj 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ale jak się później po nim rozkłada elementy. Ja robiłem to z żyletką, a co się napociłem to moje. Na pewno dawał szczelność, ale teraz będę go stosował z gambitem.
A teraz pytanie, jakiej grubości gambit polecacie, jakiej grubości są oryginalne uszczelki. Chodzi mi głównie o dorobienie uszczelki pomiędzy kartery, więc chodzi też o dystansowanie skrzyni w s32 i s33


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 7:22, 28 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 9:14, 28 Maj 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Sprawdzę i postaram się odpowiedzieć do wieczora. Jak składałem silnik (silniki) tez zawsze miałem taki dylemat. Wiem że do każdego silnika robiłem, z nieco innej grubości tektury. Wcześniej mierzyłem (dorobiłem sobie do tego specjalny przyrządWesoly ) ile trzeba wydystansować zachowując książkowy luz. Do tego dobierałem uszczelnienie.- raczej jak najcieńszy z tego co pamiętam. jak dobrze pamiętam mam gdzieś w domu państwowe uszczelnienie z tamtych lat (oryginalne). Jak znajdę to podam jego parametry. Pomierzę suwmiarką elektroniczną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Czw 10:05, 28 Maj 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Serwisówka mówi o uszczelce grubości od 0,2mm do 0,4mm, ja osobiście stosuję 0,5mm. A wał i skrzynię i tak zawsze dystansuję od nowa, więc robię to już pod nową uszczelkę. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 0:47, 29 Maj 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Dzięki szczesk za odpowiedź. W lato przymierzam się złożyć silnik o nietypowym numerze S06*sp4* ale najpierw trzeba pospawać uchwyty silnika bo się ktoś mało delikatnie z nimi obchodził

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->uszczelka pod cylinder i głowice
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group