Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Wto 10:57, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Kraników było kilka typów. Pewnie jeden oryginalny i rzemiosło, które było dość popularne. Pisze o tym bo nie wiem jaki gaźnik posiadasz w swoim motorze. Jedne mają nakrętkę pod przesuwką, inne dwie dziurki. Należy to odkręcić, jest tam zwykły prawy gwint i wymienić uszczelkę. Od razu kup kilka lub dorób sam, bo obecnie ciężko jest trafić na taką, która pod wpływem paliwa się nie rozkłada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
fighter-600
|
Wysłany: Czw 19:47, 09 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 21:50, 09 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Na tym zdjęciu widać element po prawej stronie - czarny. Tak jak juz pisałem ten element ma dwa otwory i za pomocą jakiegoś przyrządu lub sprawnie np śrubokrętem można go wykręcić.
Z info na forum wynika że z głębokim odstojnikiem. Ale zastosowanie odpowiedniego odstojnika zależy od korpusu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fighter-600
|
Wysłany: Nie 21:01, 12 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Wydaje mi się, że dziurki są w nowoczesnych wersjach - chyba.
Ja mam z 4-ma wąsami którą służą do blokady na śrubokręt i odkręcenie w lewo. Proponuje wczesniej zalać wd40 aby puściło, bo stary plastik lubi pękać/odskakiwać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|