Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:33, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
podczas zdejmowania tlok sie prawdopodobie przypiekl do cylinderka a zdejmowalem w miare delikatnie a i tak pelklo.a shl swiezo kupiona ah.pytanie do forumowiczow ile moze kosztowac cylinder do wiatra w2? z shl11w a moze ktorys z was posiada taki na sprzedaz w dobrym stanie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Wto 12:54, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Oryginalny jest strasznie ciężko dostać i są drogie, łatwiej będzie dobrać od WSK 175 i przy okazji podniesie się moc o 2KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:39, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
a mam pytanko co do zastosowania cylindra z wsk 175 bo akurat taka posiadam z silnikiem 060 czy cylinder od niej byl dobry.tylko ze kolanko w wsk jest mocowane za pomoca sruby a w shl pierscien z gwintem czy moze sa cyl wsk 175 z mocowaniem na tlumik jak w shl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Wto 20:47, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Czegoś takiego niestety nie ma. A gar na allegro da rade znaleźć tylko przeważnie leży w częściach do gazeli czy do wsk175 bo ludzie mylą. Więc działaj kolego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:26, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
irek
|
Wysłany: Wto 22:46, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem (bo już puźno)
Ale cylindra od WSKki cz Gazeli nie da się założyć do silnika z (oryginalnego) M11W.
Troszkę inna konstrukcyja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Wto 23:11, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Da się tylko to będzie dziwnie wyglądało silnik będzie koślawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 8:36, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
|
zgadza sie jest to orginalny silnik jaki byl montowany w shl m11w.kolega bitels ma racje,czytalem gdzies na jakim forum o tym.nic innego nie zoostalo mi tylko szukac nowego,a na poczatek sprobuje zalozyc ten i zobacze co bedzie sie dzialo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Śro 11:06, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zawsze można wstawić nową tuleję cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Śro 11:09, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:46, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
|
a skad wziasc taka tuleje i jak to zrobic. a przyspawac ta czesc ktora pelkla i dac cylinder do szlifu co o tym myslicie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mruty
|
Wysłany: Śro 20:41, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
ja chyba mam taki cylinder na sprzedanie kupiłem na allegro właśnie do gazeli przyszedł a u się okazało że to co innego ale skoro był w bardzo dobrym stanie i dałem rozsądne pieniądze to nie oddałem go tylko czeka na kupca moje gg 5222899 najczęściej jestem wieczorkiem dostępny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kotekkiti
|
Wysłany: Czw 17:53, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
wracając do pytania czy da się założyć od wsk 175, oczywiście że się da, ale razem z cylindrem musisz założyć głowicę i króciec gaźnika, no i oczywiście przerobić kolanko z wski, żeby była mniejsza średnica przy tłumiku. Całość strasznie nie wygląda, moja suhaelka na początku miała tak zrobiony silnik - tyle że razem z tłumikiem od wsk. Tu są zdjęcia http://www.shlka.fora.pl/powitalnia,10/na-goraca-prosbe-kolegi-suchego,2833.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:03, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
|
dzieki za podpowiedz,faktycznie nie wyglada tak zle. a czkolwiek czekam na wypowiedzenie jakiegosc fachowca na temat spawania i szlifowania peknietego cylindra,moze ktorys z kolegow robil albo slyszal na te temat cos.ewentualnie prosze o wypowiedzenie sie na ten temat znawcow.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawe86
|
Wysłany: Czw 20:19, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
myślę że spaw nie wytrzyma naprężeń cieplnych i może więcej zepsuć niż naprawić, lepiej nić nie robić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 20:32, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Cylindrow "raczej" się nie spawa.
Owszem żeliwo jest spawalne ale specyfika pracy cylindra wyklucza raczej taką metodę naprawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|