Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:44, 25 Cze 2010 Temat postu: wal shl |
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów .Jestem nowy i proszę o pomoc w kilku sprawach troche poczytałem ale prosze o jasną odpowiedz . mam silnik shl 150 głównie chodzi mi o wał chce go zregenerowac ale gdzie moge dostac korbowód ?Tak jak czytałem na forum są różnice korbowodu między m11 a m06, i jeszcze jedno pytanie. Czy zebatka od łańcuszka sprzęgłowego ta mała pasuje od s 32 silnika ? czekam na jakąkolwiek pomoc dziękuję
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pią 16:44, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Oba korbowody są pod dolny sworzeń 22mm a górny 15mm, szukaj do tych silników albo do WFM S-34. W M11 są większe zębatki i inny łańcuszek. Do S06 będzie pasować zębatka od S-34. Możesz też założyć cały kpl. od WSK 175 (szersze zębatki i łańcuszek), wtedy minimalnie zwiększy się przełożenie. Jeśli założysz kpl. Z S-32 pobijesz rekord prędkości ale zapomnij o szybkim starcie. Ja mam na odwrót, z braku części mam w M11 zębatki i łańcuszek od S-34. Na światlach samochodziarze głupieją kosztem spadku V max do 80km/h.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Pią 17:16, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:34, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:32, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
A co sądzicie o korbowodach z allegro [link widoczny dla zalogowanych] koszt 95 zł czy lepiej kupic w skuter dębica koszt 75 zł który by był lepszy ?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 12:33, 28 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 18:09, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Odradzam sprzedającego pankracy50, na forum MZ ten człowiek ma bardzo złą opinię bo jego części tak naprawdę rzadko są oryginalne. Kilka linków z wypowiedziami o nim:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:17, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jednak posłucham sie i kupię ze skutera dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Wto 7:47, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
W tym wypadku widać że korbowód nie jest oryginalny, sworzeń robiony na szlifierce bezkłowej, korbowód nie jest miedziowany... wszystko jasne, na skuterze i tak dostaniesz taki sam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:33, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
To co radzisz ? Cz y kupic za 200 zł silnik i przełożyć wał od m11? A jesli bym założył ten nowy korbowód to są szanse że będzie silnik chodził ?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 13:07, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 21:07, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jak masz trochę grosza to silnik na części to dobra rzecz (chociaż ja za zdezelowany S-34 dałem 65zł) ale podstawą kapitalnego remonty jest regeneracja wału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Wto 21:24, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
nie no wał jak zrobisz na tej korbie to jakieś 10 tys powinien wytrzymać, lepszego chyba nic teraz nie znajdziesz... więc regeneracja powinna być najlepszym rozwiazaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:34, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam właśnie oddałem wał do regeneracji i jest problem pracownik nie może sobie poradzic z bocznymi blachami nie może je ściągnąć , ale bez uszkodzenia ich sie nie obejdzie tak twierdzi i co mam zrobic czy te blachy mają jakieś znaczenie jeśli tak to jak on to ma zrobić ? dodam że wał dałem do firmy która się zajmuje takimi czynnościami . Czy lepiej zmienic gościa na innego który regeneruje stare korbowody koszt całości to 180 zł [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:04, 02 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:57, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 14:56, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
nie zastanawiaj się tylko oddaj gdzie indziej, jeśli ulegną uszkodzeniu te blachy, zwiększy się przestrzeń szkodliwa skrzyni korbowej i moto będzie robić więcej hałasu niż jeździć. A facetowi możesz powiedzieć że jest DEBILEM. Ehh, "fachowcy"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:27, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Tak tylko mam takie pytanie jak to wygląda z tą regeneracją starych części posłużą dłużej , czy nowe zamienniki chodzi mi o cały korbowód tak jak pisałem wcześniej co o tym sądzicie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 21:45, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Posłużą dłużej niż nie regenerowane, jeśli masz obawy przed zamiennikami to poszukaj samego łożyska i sworznia i oddaj komuś kto zregeneruje to dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|