Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:51, 25 Paź 2011 Temat postu: Wałek główny skrzyni biegów nr 5 ze schematu - pierścień odl |
|
|
|
Witam mam pytanie apropo części numer 5 - pierścien odległościowy z rysunku ,,wałęk główny skrzyni biegów". Czy jest to gruba ,, miseczkwoata podkładka"? jeśli tak to w jakiej pozycji ją umieścić (płaską stroną w która stronę) ???????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Śro 0:17, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
Witaj. Podkładka Nr 5 z Katalogu (bo o nim chyba tu rozmawiamy) to gruba ok 3mm wyżłobiona podkładka dystansowa. Jest ona Bardzo ważna i koniecznie musi być zamontowana wyżłobieniem w stronę wałka głównego, a płaską stroną w stronę wałka zdawczego. Nie inaczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 1:22, 26 Paź 2011 Temat postu: Re: Wałek główny skrzyni biegów nr 5 ze schematu - pierścień |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
vipkruk napisał: |
pierścien odległościowy z rysunku |
Z jakiego rysunku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Śro 9:53, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Jak mniemam chodzi o ten rysunek:
I podkładkę numer 5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:41, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
|
tak o tą podkłądkę chodzi
Inżynier czyli jeśli dobrze rozumiem uproszczając ,,płaska strona ma iść tak jakby w kierunku zębatki na którą łańcuch nachodzi?n (iinaczej pisząc płąska strona wchodzi do gniazda zębatki do której przylega a na powierzchni wystaje część wyżłobiona???????)
z góry dzieki za pomocccc
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 15:09, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Śro 16:26, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Płaską stroną w stronę łańcucha, a wyżłobioną w stronę sprzęgła jeśli tak będzie łatwiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:34, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
|
Na moje rozumowanie to już jest dobrze zębatka zaskoczyła wkoncu zrozumiałem dzięki wielkie za pomoc ide wiec składać silnik
Bardzo bobre forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Śro 20:44, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
I o pomaganie tu właśnie chodzi. Mi pomagają więc ja chętnie pomagam innym i tak to działa. Sam cieszę się ze trafiłem na to forum
Motomaciey ma u mnie niezrównane zasługi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Śro 20:45, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:33, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
|
2 kartery złożyłęm i oto kolejny problem mam hmmmm
|
|
Powrót do góry |
|
|
|