Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->WSZYSTKO JEST A NIE CHCE ODPALIĆ

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
WSZYSTKO JEST A NIE CHCE ODPALIĆ <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 19:24, 18 Cze 2009 Temat postu: WSZYSTKO JEST A NIE CHCE ODPALIĆ







Poradźcie co zrobić i co to jest...wymieniłem cewkę na nową kondensator też(w starym sztukowany przewód) iskra jest teraz perfekt,odpaliła od kopa,przejechałem się kawałek i stanąłem,przytrzymałem troszeczkę na wysokich obrotach,kiedy odpuściłem gaz żeby pochodziła na wolnych...zgasła.Iskra jest nawet na zalanej świecy a wkręcam i nic...Nawet wlałem bezpośrednio benzynę do cylindra i nic...Syczy i kicha.Co zrobić,może ktoś spotkał się z podobnym problemem,poradźcie coś. W mur Help Padam
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 19:47, 18 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Zmień świecę, może ma przebicie. A jak nie ona ,to będziemy dalej mysleć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 18:42, 19 Cze 2009 Temat postu:







Mam 3 świece ,dwie nowe,każda daje porządną iskrę to nie to...ja myślę że to coś poważniejszego.Wczoraj odkręciłem kolanko włożyłem palucha do cylindra na tłoku jest duży nagar jak kopałem było widać jak podaje paliwo.Włożyłem palca zamiast świecy,czułem jak zasysa i spręża.Wcześniej po wymianie kondensatora i cewki odpaliła od kopa w zbiorniku było ok.2,3 litrów mieszanki(6l.-98 na 200 oleju Castrol) jest nieszczelny kranik i przez 2 tygodnie z 6 l. zostały te 2,3 litry ....jak odpaliła pojechałem dosłownie 500 metrów ,kilkakrotnie odpalała bez problemu...ponieważ był prawie niewidoczny dym mieszanki koleżka mówi żebym dolał trochę oleju,dolałem może 30g. na te 3 litry w zbiorniku odpaliła i było dużo dymu (to chyba nie zatarłem) pojechałem kilkadziesiąt metrów zatrzymałem się i przytrzymałem ją na obrotach,dużych ale bez przesady,puściłem gaz i zgasła.Z popychu od czasu do czasu kichnie i zasyczy.Koleżka mówi że gubi iskrę pod ciśnieniem cokolwiek to znaczy, mnie wydaje się że zatarłem...tak na chłopski rozum.Nie mam pojęcia co to może być
Powrót do góry
Wojt@s
PostWysłany: Pią 19:38, 19 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

1. Sprawdź manometrem kompresje
2. nadmiar oleju też jest szkodliwy gdyż pierścionki w rowkach się zacieraja, z braku tzw. balancingu

Od tego zacznij, jak nie zapraszam do serwisu do mnie. 0 511 411 138


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pią 20:13, 19 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

wg mnie poprostu zalewasz swiece tym paliwem. Wykrec korek od spuszczania mieszanki ze zkrzyni korbowej poczekaj az wszystko wyleci i ponownie odpal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pią 20:25, 19 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

No to, może podstawa iskrownika sie odkreciła i teraz zapłon sie rozregulował. A napisz dokłądnie jak wygląda iskra???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pią 22:48, 19 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

albo masz przebicie na fajce/ kablu i jak masz swiece na wierzchu to iskra jest, wkrecasz nie ma, miałem tak kiedys wystarczy w nocy jak jest ciemno troche probowac odpalic i obserwowac kabel/ fajke czy nie iskrzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Pią 23:25, 19 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Milion teorii ,a problem błahy jak cholera Jezyk Najlepiej przejrzyj instalacje zapłonową oraz układ paliwowy. Ustaw zapłon wg wartości fabrycznych i upewnij się że gaźnik jest prawidłowo wyregulowany. Nie ma bata - silnik musi cykać Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 11:02, 20 Cze 2009 Temat postu:







to dziś poczekam do wieczora i spróbuję poszukać przebicia na fajce mam pewne przypuszczenia i dotarł taki sygnał od koleżki cośmy to razem montowali dlatego to sprawdzę.Będę informował na bierząco,póki co dzięki Wam za pomoc.Wojtas jak dobrze że jesteś po ręką ale spróbuję sam,gdybym padł z wyczerpania przyniosę ją do Ciebie na plecach... Wesoly Padam
Powrót do góry
Wojt@s
PostWysłany: Sob 12:41, 20 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Co do kabla i fajki, najszybszy sposób, woda w usta i nadmuchać na przewód i fajkę, odpalić w ciemnym pomieszczeniu, jak widać iskierki to wiadomo że walnięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 12:24, 21 Cze 2009 Temat postu: BINGO







Panowie BINGO!!! podłączyłem bezpośrednio przewód z cewki do świecy wszystko było cacy,wymieniłem dla świętego spokoju fajkę a kabel zamieniłem końcówkami iskra była ok. Zacząłem ustawiać zapłon w jedną i w drugą były momenty że już zaczynała gadać już już już prawie,wziąłem na popych i normalnie przepalała ale mocy nie miała...okazało się że zerwany jest klin i przesuwało się koło magnetyczne przez co dawała iskrę w momencie jak tłok schodził ma dół.Moja wina moja wina moja bardzo wielka wina bo wiedziałem o tym Zawstydzony ale myślałem że śruba ściąga na tyle mocno że to przytrzyma O rany... już wiecie o co chodzi bo ja w końcu zajarzyłem Zdziwiony ....Mam namiar na 2 SHL-ki Hyhy Rotfl do jednego gościa dziś dzwoniłem,sprawa wyjaśni się w tygodniu...będą części Hyhy Druga stoi w piwnicy w bloku na Radogoszczu Hyhy o wynikach poinformuję czym prędzej,dzięki za pomoc bez Was też dałbym se radę Cwaniak Żartuję,pozdrawiam... Padam Mam pytanie z innej beczki,jak głęboko powinna być włożona iglica w gaźniku.Tam są od góry grube rowki i jeden cieńszy nie wiem na którą zapadkę ją włożyć i jeszcze jedno czy można zmieszać mieszanki w baku czy nic się nie zważy itd...

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 12:34, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 12:29, 21 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ino mocno koło magnesowe dokręć Jezyk Mozna też kupić po sklepach takie blaszki zabezpieczjące tą śrube przez zagięcie Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojt@s
PostWysłany: Nie 12:32, 21 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Artmajer sprawdź GG, ważne:) Bo z miłą chęcią odkupie troszkę klamotów to mojej;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 12:48, 21 Cze 2009 Temat postu:







Wojtas jak będę miał już coś to będziemy rozmawiać a o pieniądzach nie mówmy... najważniejsze żeby laleczki paliły
Powrót do góry
Wojt@s
PostWysłany: Nie 21:54, 21 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Artmajer czekam na info;) W razie problemów sprzętowych, numer znasz. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->WSZYSTKO JEST A NIE CHCE ODPALIĆ
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group