Autor |
Wiadomość
|
bromba111
|
Wysłany: Pią 22:05, 29 Cze 2012 Temat postu: wyciek oleju |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
Pojawił mi się wyciek oleju przez zaślepkę technologiczną pod wałkiem zdawczym. czy ma ktoś patent jak problem rozwiązać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Pią 22:43, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
Tak myślę o jaką to zaślepkę technologiczną może ci chodzić i nie do końca pojąłem w czym problem ..... Jeśli o tę okrągłą znajdującą się na śrubie dociskającej zębatkę łańcucha od silnika to proponuje ja po prostu wymienić. Jeśli to simering cieknie to też proponuje go wymienić.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Sob 9:21, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
pod wałkiem zdawczym jest otwór który jest zamknięty blaszanym dekielkiem [link widoczny dla zalogowanych]
czerwony dekielek (silnik wiatra)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Sob 21:07, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Można go wybić podprostować delikatnie i wbić na nowo tylko trzeba to zrobić delikatnie i z głową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Nie 10:17, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
przy ponownym wbijaniu można ją dać na klej do łożysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Śro 16:29, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
No tak jak Mruty napisał. Jak tylko się da to delikatnie (bardzo delikatnie) wybić podprostować a potem o czym holipa już wspomniał na kleju, czy czymś uszczelniającym i po sprawie będzie. No chyba że silnik zmontowany to..... jest problem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|