Forumowicz
Dołączył: 13 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Odświeżę ten temat, może ta informacja komuś się przyda.
W tygodniku Motor numery 1 i 2 z 1964 roku zamieszczona jest tabela wspólnych części silników motocyklowych produkowanych przez WFM. Tabela ta została opracowana przez inż. Jacka Urbańczyka z WFM.
Z tabeli tej wynika, że w silnikach S32 (SHL M11) i S33 (WFM Osa M52) montowany jest wał o numerze katalogowym S32.20.01.Z, a w silnikach S34 (WFM M06-S34) S06 (SHL M06 U/T, WSK M06 Z150) i S06A (WFM Osa M50) wał o numerze katalogowym S06.20.10x. Dodany jest również przypis który zacytuję w oryginalnym brzmieniu:
Wał korbowy S32 i S33 różni się od S06xS06A i S34 wyłącznie długością tulejki korbowodu i można go zastosować po stosunkowo łatwym zabiegu skrócenia tulejki z wymiaru 10 -0,2 na wymiar 16,2 -0,2.
Ponieważ przypis zawiera błąd odnośnie długości tulejek, w silnikach, które remontowałem, wstawiałem tulejkę o takiej długości, jaka była pierwotnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|