Autor |
Wiadomość
|
TomekSHL
|
Wysłany: Wto 22:23, 10 Cze 2014 Temat postu: Zanim zaczniesz remont silnika... |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódzkie
|
Dzisiaj uratowałem kolejną SHL M11 przed remontem silnika. Objawy:słaba, ciężko pali, brak mocy, gaśnie, nie chce palić nawet na pycha.
Wstępna diagnoza: remont silnika, szlif cylindra, itd. Paliwo do gaźnika dochodzi, widać je w rurce łączącej kranik z gaźnikiem.
Prawdziwa diagnoza: KRANIK. Stary kranik podawał za mało paliwa. leciało, ale nie tyle aby poprawnie SHL jeździła. Nie wiele osób wie, ale średnica rurki kranika powinna być 3 mm, kranik jaki był miał ok 1mm. Po wymianie kranika SHL odzyskała stary wigor.
Kilka kraników już przerobiłem i remontowałem. Tutaj polecam szukać problemów. Taniej niż remont silnika, po którym nie wiele będzie lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mruty
|
Wysłany: Czw 20:24, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Ja zanim zabiorę się za remont, robię pomiar ciśnienia w cylindrze, to wyjaśnia prawie wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Czw 20:37, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Co do kranika to nie koniecznie rurka.Dużo robi uszczelka.Gumowe są g***o warte.Ja dałem skórzaną z odpowiednio dużymi dziurami i śmiga jak zła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sigar
|
Wysłany: Czw 21:03, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradza
|
Potwierdzam przekonałem się na własne oczy.Śmiga .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|