Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:16, 08 Sty 2011 Temat postu: zerwana (wyrwana) szpilka cylindra |
|
|
|
Kończę składać silnik i podczas dokręcania głowicy i cylindra jedna ze szpilek zaczęła mi wyłazić . Jak poradzić sobie z tym fantem? Przewiercić się przez nadlew w karterze i szpilkę i wkręcić tam jakiegoś blachowkręta?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 19:41, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Rozwiercasz wiertłem M9, gwintujesz pod śrubę M10, wypełniasz klejem, wkręcasz śrubę 5,8 i czekasz aż zaschnie. Teraz obcinasz śrubę, rozwiercasz wiertłem M7 i robisz gwint ósemkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Sob 19:46, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
blachowkreta?nigdy w zyciu to nic nie da ,ja bym kupił porządny klej jest tego bardzo duzy wybór i ja wkleił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:08, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
dzięki motomaciey
jorgo te kleje są zbyt słabe nawet w przypadku przykręcania pokrywy a o wklejeniu szpilki to można sobie pomarzyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 1:57, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Spoko Tylko nie rób tej tulejki ze śruby 8,8 bo będzie problem z nagwintowaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 17:27, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Daj dorobic szpilkę z M10 na jednym końcu a na drugim .......
i po sprawie
Żadne blachowkrety kurde.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Nie 17:27, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:25, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Zrobiłem jeszcze lepiej, bo przypadkiem w rozmowie z kumplem okazało się, że ma te sprężynki do naprawy gwintów HELICOIL, więc już po problemie [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcio
|
Wysłany: Śro 16:14, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Ja bylbym za napawaniem materialu i pozniejszym zrobieniu odpowiedniego otworu i gwintu. Ew zamiast wkrecania srub i pozniejszym ich rozwiercaniu dla zrobienia gwintu wolalbym wcisnac odpowiedniej srednicy i grubosci tulejke. Mozna ja osadzic dodatkowo na kleju a pozniej gwintowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Śro 18:58, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
zawsze można wywiercic otwór pod kątem 90st z włożona szpilka i wkręsić wkręta:D
kiedys spotkalem coś takiego w maluchu na szpilce wydechu w glowicy.... jak sie nie wie jaki ktoś miał pomysł to ciężko sie naprawia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 22:18, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Sprężynka jest dobrym rozwiązaniem, robiłem już na nich szpilki głowic od stara czy iveco. Trzyma lepiej jak normalny gwint w aluminium.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:06, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
sprzęt już miał kilka odpaleń i kawałeczek się przejechałem nawet, ale coś tłucze w cylindrze i tłucze. Z każdym ruchem tłoka coś stuka rytmicznie [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|