Autor |
Wiadomość
|
longer1234
|
Wysłany: Pon 22:36, 16 Lut 2015 Temat postu: Dzwonienie w cylindrze |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Witam.
Pam taki problem, od paru dni slysze jakies dziwne delikatne dzwonienie z cylindra. Jakis czas temu rozbieralem cylinder I wszystko wygladalo ok,pierscienie,cylinder,tlok,mocowanie tloka. Po tym jak zaczely sie pojawiac te odglosy zmierzylem cisnienie na cylindrze bo myslalem ze to moze cos z pierscieniami sie stalo, ale bylo ok ok 7-7,5. Jesli nie pierscienie to co to jeszcze moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 22:52, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Tulejka na korbowodzie lub czop na wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Pon 22:59, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Tylko ze to dzwoni dokladnie w cylindrze a nie w w samym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 0:02, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
To zdejm głowicę i cylinder i zobacz co dzwoni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 8:37, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Tak jak radzi Paweł, zdejmij cylek. Ja stawiam na zbyt luźny tłok. Pierścienie trzymają, lecz tłok lata na boki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Wto 16:31, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
miałem tak samo zbyt luźny tłok. Ponieważ miałem nowy cylinder nominalny z epoki to dopiero tłok ze skuter dębica ( ten droższy z epoki niby) spasował i nie dzwoni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Wto 16:47, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
bromba111 napisał: |
miałem tak samo zbyt luźny tłok. Ponieważ miałem nowy cylinder nominalny z epoki to dopiero tłok ze skuter dębica ( ten droższy z epoki niby) spasował i nie dzwoni. |
Wsadziłeś nowy tłok bez szlifu ? Pomierzyłeś chociaż cylinder średnicówką ?
Cylinder wyciera się nierównomiernie - tworzy się owal i w dodatku na różnych wysokościach zużycie przebiega nierównomiernie.
Jeżeli pomiary zmieszczą się w normie podanej przez producenta można pokusić się o założenie tłoka bez szlifu ale przy tłoku zużytym tak , że dzwoni raczej cylinder też będzie zużyty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Wto 16:49, 17 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|