Autor |
Wiadomość
|
ruszi
|
Wysłany: Pią 18:19, 22 Kwi 2016 Temat postu: Gaznik - po raz kolejny |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Witajcie. Pytanie na dzis: jak to jest z tym gaznikiem?
W czym rzecz... Moto pali jezdzi swieci. Na zimnym z 4 razy przekopie (podpompuje paliwo - brak opcji przelewania gaznika) wciskam kluczyk i za kolejnym kopnieciem odpala. Na cieplym bez tej ceremonii pali. Solo ladnie idzie z wozkiem w zasadzie tez. Problem sie zaczyna jak sie jedzie z pasazerem. Widac jakby brakowalo paliwa. Zebatka przednia jest koszowa czyli teoretycznie mocniejsza.
Podnioslem o jeden rowek iglice i moze jest nieco lepiej.
Wolne obroty perfekcyjne - odpalam na ssaniu pozniej cofam ssanie i na wlaczonych swiatlach rowniutko chodzi - nie chcial bym zebym przy staniu na czerwonym z wlaczonymi swiatlami musial kopac na srodku skrzyzowania bo zgasnie
Do rzeczy: niepokoi mnie sruba regulacji skladu mieszanki. Wykrecilem ja o te 2,5 obrotu i w zasadzie tyle jej posiwecilem uwagi. Nie regulowalem nia juz nic wiecej i stad moje pytanie. Szukalem w necie ale nikt tego jakos przystepnie nie wytlumaczyl: co sie dzieje jak ja wkrecam a co jak wykrecam i jaki to ma wplyw na prace silnika?
Kolor swiecy: kawa z mlekiem.
Niby powinienem zwiekszyc glowna dysze paliwowa bo ona odpowiada za prace silnika powyzej 3/4 otwarcia przepustnicy ale poki co nie mam dostepu do takiej to po pierwsze a po drugie nie wiem czy przypadkiem doregulowanie sruba mieszanki nie zalatwi problemu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ruszi dnia Pią 22:00, 22 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 9:45, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Dziwne że udało Ci się wyregulować obroty do niskich nie ruszając tej śruby. Takie jej położenie to zazwyczaj bogata mieszanka na niskich obrotach. Na pewno śruba ta ma wpływ na przejście pomiędzy niskimi a wysokimi obrotami, ale jeśli jej nie ruszałeś to jest bogato i nie powinno być z tym problemu. Iglica ma również wpływ dopiero przy wyższych obrotach. Moim zdaniem brakuje ogólnego dostrojenie całego gaznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arthek
|
Wysłany: Śro 17:12, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KIELCE
|
Maksymalnie wkrecona śruba składu mieszanki (ta z boku) to maksymalnie bogata mieszanka. Im bardziej wykrecona sruba składu mieszanki tym mieszanka ubozsza. Tą śruba dostarczamy dodatkowe powietrze a nie paliwo.
Masz prawdopodobnie za ubogą mieszankę.
Żeby wogóle był sens kręcenia tą śruba to musi być idealnie ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej.I od tego trzeba zacząć .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arthek dnia Śro 17:17, 27 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Śro 19:19, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Poziom paliwa jest ustawiony fabrycznie i nie bardzo jest mozliwosc regulacji. Gaznik jest przymocowany poziomo wiec to pominmy.
Zdaje sobie sprawe ze ta sruba reguluje powietrze tylko nie wiedzialem nigdy czy wykrecanie powoduje dostarczenie wiekszej czy mniejszej ilosci tego powietrza. Teraz juz wiem i sprobuje ja wkrecic o 1/4 obrotu i sprawdze reakcje
Jakies inne ewentualne sugestie? Kwestia zaplonu tez jest raczej jasna - ustawiony ksiazkowo CDI bez mechanizmu wyprzedzania ze wzrostem predkosci obrotowej walu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Pon 9:12, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Powodem problemów była śruba regulacji powietrza a raczej jej nastawa. mieszanka była zbyt bogata. wykręciłem śrubę i jest jakby ze 20 koni więcej zdecydowanie poprawiła się praca silnika i jest dużo łatwiejszy rozruch. nie zmieniałem poziomu paliwa ani iglicy. tylko śruba powietrza i wolnych obrotów. jeszcze trochę kręcenia mnie czeka zanim dojdzie do perfekcji ale już jest w miarę dobrze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ruszi dnia Pon 10:38, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|