Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Gaznik - po raz kolejny

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Gaznik - po raz kolejny <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
ruszi
PostWysłany: Pią 18:19, 22 Kwi 2016 Temat postu: Gaznik - po raz kolejny


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Witajcie. Pytanie na dzis: jak to jest z tym gaznikiem? Wesoly

W czym rzecz... Moto pali jezdzi swieci. Na zimnym z 4 razy przekopie (podpompuje paliwo - brak opcji przelewania gaznika) wciskam kluczyk i za kolejnym kopnieciem odpala. Na cieplym bez tej ceremonii pali. Solo ladnie idzie z wozkiem w zasadzie tez. Problem sie zaczyna jak sie jedzie z pasazerem. Widac jakby brakowalo paliwa. Zebatka przednia jest koszowa czyli teoretycznie mocniejsza.
Podnioslem o jeden rowek iglice i moze jest nieco lepiej.
Wolne obroty perfekcyjne - odpalam na ssaniu pozniej cofam ssanie i na wlaczonych swiatlach rowniutko chodzi - nie chcial bym zebym przy staniu na czerwonym z wlaczonymi swiatlami musial kopac na srodku skrzyzowania bo zgasnie Wesoly
Do rzeczy: niepokoi mnie sruba regulacji skladu mieszanki. Wykrecilem ja o te 2,5 obrotu i w zasadzie tyle jej posiwecilem uwagi. Nie regulowalem nia juz nic wiecej i stad moje pytanie. Szukalem w necie ale nikt tego jakos przystepnie nie wytlumaczyl: co sie dzieje jak ja wkrecam a co jak wykrecam i jaki to ma wplyw na prace silnika?

Kolor swiecy: kawa z mlekiem.
Niby powinienem zwiekszyc glowna dysze paliwowa bo ona odpowiada za prace silnika powyzej 3/4 otwarcia przepustnicy ale poki co nie mam dostepu do takiej to po pierwsze a po drugie nie wiem czy przypadkiem doregulowanie sruba mieszanki nie zalatwi problemu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ruszi dnia Pią 22:00, 22 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 9:45, 23 Kwi 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Dziwne że udało Ci się wyregulować obroty do niskich nie ruszając tej śruby. Takie jej położenie to zazwyczaj bogata mieszanka na niskich obrotach. Na pewno śruba ta ma wpływ na przejście pomiędzy niskimi a wysokimi obrotami, ale jeśli jej nie ruszałeś to jest bogato i nie powinno być z tym problemu. Iglica ma również wpływ dopiero przy wyższych obrotach. Moim zdaniem brakuje ogólnego dostrojenie całego gaznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthek
PostWysłany: Śro 17:12, 27 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

Maksymalnie wkrecona śruba składu mieszanki (ta z boku) to maksymalnie bogata mieszanka. Im bardziej wykrecona sruba składu mieszanki tym mieszanka ubozsza. Tą śruba dostarczamy dodatkowe powietrze a nie paliwo.
Masz prawdopodobnie za ubogą mieszankę.
Żeby wogóle był sens kręcenia tą śruba to musi być idealnie ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej.I od tego trzeba zacząć .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arthek dnia Śro 17:17, 27 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 19:19, 27 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Poziom paliwa jest ustawiony fabrycznie i nie bardzo jest mozliwosc regulacji. Gaznik jest przymocowany poziomo wiec to pominmy.
Zdaje sobie sprawe ze ta sruba reguluje powietrze Wesoly tylko nie wiedzialem nigdy czy wykrecanie powoduje dostarczenie wiekszej czy mniejszej ilosci tego powietrza. Teraz juz wiem i sprobuje ja wkrecic o 1/4 obrotu i sprawdze reakcje
Jakies inne ewentualne sugestie? Kwestia zaplonu tez jest raczej jasna - ustawiony ksiazkowo CDI bez mechanizmu wyprzedzania ze wzrostem predkosci obrotowej walu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pon 9:12, 09 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Powodem problemów była śruba regulacji powietrza a raczej jej nastawa. mieszanka była zbyt bogata. wykręciłem śrubę i jest jakby ze 20 koni więcej Wesoly zdecydowanie poprawiła się praca silnika i jest dużo łatwiejszy rozruch. nie zmieniałem poziomu paliwa ani iglicy. tylko śruba powietrza i wolnych obrotów. jeszcze trochę kręcenia mnie czeka zanim dojdzie do perfekcji ale już jest w miarę dobrze

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ruszi dnia Pon 10:38, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Gaznik - po raz kolejny
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group