Autor |
Wiadomość
|
witcher527
|
Wysłany: Nie 10:41, 15 Lut 2015 Temat postu: Koło zamachowe |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam , jako iż zmieniłem stary wał na nowy zostałem zmuszony do zmiany koła zamachowego gdyż stare koło miało poluzowane nity Kiedy wygrzebałem PrL'oskie nowe i przyjrzałem się mu , a potem staremu zauważyłem że w starym kole miejsce klinu wyznacza nit oraz początek magnesu , w nowym tak nie jest - Stąd moje pytanie : ma to jakis wpływ czy nie zawracac sobie tym głowy i zakładać nowe bo stare juz wyrobione ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 13:27, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jedno koło może być od wfm, a drugie od innych pojazdów prl. Różnica jest taka, że garbik występuje w takim miejscu, że nie da się ustawić zapłonu jeśli zamienisz na ten niewłaściwy. Najłatwiej jest przymierzyć i sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Nie 14:38, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
O kurdę..... a ja zmieniłem koło SHL na te od WSK (gdyż od WSK miałem i na pierwszy rzut oka identyko) Nie porównałem krzywek czy wychodzą w tym samym miejscu.... Wieczorem sprawdzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 15:07, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Wiele osób popełnia ten błąd, krzywka czasami jest przesunięta o 45 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 19:31, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Koło zamachowe w jednocylindrowych ciągnikach rolniczych odgrywa kluczową rolę, nawet najmniejsza zmiana w jego wadze może wpłynąć na pracę silnika. Cieszę się, że pomogłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|