Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Regulacja sprzęgła

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Regulacja sprzęgła <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
sebaw28
PostWysłany: Wto 23:38, 23 Cze 2015 Temat postu: Regulacja sprzęgła


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Cześć, mam mały problem ze sprzęgłem. Miałem problem z magneto, które się zerwało. Znajomy zrobił z nim porządek, a przy okazji wymienił tarcze sprzęgłowe. Przejechałem około 100km i w chwili obecnej mam problem ze sprzęgłem. Mianowicie, na 3 biegu silnik dziwnie pracuje, tj jedzie na maksymalnych obrotach i już dalej nie przyspiesza. Czy przyczyną może być sprzęgło. Próbowałem je wyregulować, tak jak jest opisane z książce dołączonej do moto. Jak to naprawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 23:46, 23 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Linka sprzęgła musi mieć lekki luz przy klamce, ok 2 mm. Sprawdź pod prawą pokrywą silnikam czy cięgno podczas dokrecania pokrywy nie opiera się o nią i lekko ciągnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebaw28
PostWysłany: Śro 16:01, 24 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Na czas regulacji sprzęgła zdjąłem prawą pokrywę, więc przyczyną nie jest linka. Czy może ktoś napisać od A do Z jak wyregulować to sprzęgło. Próbowałem od odłączonej linki i regulacji przy silniku- tak jak w książeczce i za przeproszeniem pupa wyszła. Może macie jakiś pomysł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Śro 19:27, 24 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Moim zdaniem czeka Cię wymiana tarczek..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Śro 19:39, 24 Cze 2015 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Zdejmij pokrywę sprzęgła i zobacz co tam się dzieje. Pancewicz dobrze wytłumaczył regulację i ciężko tam dodać coś od siebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebaw28
PostWysłany: Śro 21:07, 24 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Akurat nie mam książki Pancewicza, tylko instrukcję w formie książeczki. Nie wiem, czy jest w niej to samo co w lekturze w/w. Znajomy powiedział, ze może z uwagi na ich niedawną wymianę i pewnie nadwymiar może delikatnie się stykają. spróbuję dolać oleju silnikowego i zobaczę. Jak to nie pomoże nadejdzie czas rozbierania sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Śro 21:29, 24 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Rozebranie sprzęgła to jest moment. nawet nie spuszczasz oleju, tylko kładziesz moto na boku i robisz. Ja jak kupiłem nowe tarcze to musiałem je przyszlifować bo nie wchodziły do kosza. Może u ciebie też są ciasne i blokują się w koszu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 22:58, 24 Cze 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ślizganie na 3 czy innym biegu nie oznacza braku oleju. Dziwne, że na pierwszym nic nie zauważyłeś albo jeździsz bardzo delikatnie. Możesz sprawdzić sprzęgło na "partyzanta" wyreguluj tak żeby tylko lekko wysprzęglało, odpal na 3 biegu na popych i sprawdź czy się ślizga. Jak ślizga to musisz rozebrać, a jak jest ok to musisz porządnie wyregulować.
Nie wiem co jest w Pancewiczu, ale sprzęgło ustawia się tak, aby przy wysprzęgleniu dało się jeszcze swobodnie przełączać biegi. Czyli tak, aby jeszcze dało się wysprzęglić, a załączenie było możliwie najmocniejsze. Regulację wykonuje się za pomocą skracania linki przy silniku, a przy klamce jest ewentualne doregulowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Regulacja sprzęgła
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group