|
|
|
silnik W2A, sprzęgło ciągnie i inne wątpliwości |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
jasiujasiu1
|
Wysłany: Sob 0:45, 03 Maj 2014 Temat postu: silnik W2A, sprzęgło ciągnie i inne wątpliwości |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam,
mam silnik po remoncie. Nie ja go robiłem, więc nie wiem dokładnie co jest grane, a mam kilka wątpliwości:
- sprzęgło "ciągnie". Usiłowałem regulować śrubą przy popychaczu, ale jedyne co się zmieniało, to moment w którym sprzęgło klei na tyle, że motocykl rusza. Całokwicie wkręcony wkręt powodował ślizganie się sprzegła przy szybkim ruszaniu, ale nadal ciągnie przy wciśnięciu. Wkręcanie wkręta przy popychaczu (i założonej lince) powoduje uginanie sprężyn, prawda? Jak na klamce zostawię luz (regulacja na lince), to przy wciśnięciu ciągnie jak diabli, aż silnik gaśnie... co jest grane? nieoryginalna klamka? -wygląda, że jest ok. za krótki popychacz? chyba nie, bo regulacja śrubą coś zmienia. Może tak zostać? To przez nowy korek, sprężyny? za dużo tarcz? czy dotrze się?
- pokrywa gniazda rozrusznika... co to takiego? po co to? nie mam pokrywy, więc czy powinienem wkrecic wkręty aby nic się nie dostało do skrzyni przez otwory? Podobnie z podpórką gaźnika - brak. Zaślepić otwory? Gdzie jest odpowietrzenie skrzyni? Znalazłem kilka wersji:
1) w korku wlewowym
2) rowek na płaszczyźnie pasowania karterów w pobliżu mocowania silnika
3) otworek koło tylnego mocowania silnika
Niczego takiego nie namierzyłem u siebie. Która opcja jest poprawna?
- luzuje się nakrętka wydechu. Mam płaską miedzianą uszczelkę (2mm) pod kolankiem i dwie pod nakrętką (2x2mm) bo wchodziła do końca gwintu i nie zaciskała kolanka. Po kilku minutach jazdy nakrętka się luzuje. Co z tym zrobić?
- ssanie - zimny silnik odpala bez ssania (przepustnicy). Czy to coś nie halo z gaźnikiem? za dużo paliwa? lewe powietrze lub coś podobnego?
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jasiujasiu1 dnia Sob 0:51, 03 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 10:03, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Jeśli masz nowe tarcze sprzegła to delikatnie przykrecasz nakretke koronkowa do tarczy dociskowej tak zeby tylko założyć zawleczke i tyle. Pozniej to tylko regulacja przy automacie sprzegła i klamce, musi byc ok.
Nic się nie stanie jak nie masz tej pokrywy.
Odpowietrzenie skrzyni? nie słyszałem nic takiego zeby w silniku w2a było cuś takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiujasiu1
|
Wysłany: Nie 23:09, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
sprawdzę tę nakrętkę, ale zanim to, chciałem zapytać o popychacz (e) i kulkę. Czy wyjmę oba od strony dźwigni, czy od strony sprzęgła? jakie powinny być długości popychaczy?
Jak już będę rozbierał sprzęgło - jakiej grubości powinny być korki i przekładki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jasiujasiu1 dnia Nie 23:12, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|