Autor |
Wiadomość
|
longer1234
|
Wysłany: Sob 8:31, 31 Sty 2015 Temat postu: spadek kompresji po rozgrzaniu silnika |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Witam.
Mam pytanie,czym moze byc spowodowany spadek wartosci cisnienia na tloku po rozgrzaniu silnika.
Wczoraj mierzylem cisnienie na cylindrze,na zimnym wyszlo 8 a po rozgrzaniu silnika juz tylko 5. Dziwne troche bo wszedzie pisza I wg. Wszystkich prawidel powinno byc odwrotnie na zimnym mniejsze a na cieplym wieksze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mruty
|
Wysłany: Sob 10:19, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Tłok ze złego stopu, pierścienie zużyte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
longer1234
|
Wysłany: Sob 12:24, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Jaka powinna byc przerwa na zamkach pierscienia? Jak okreslic stopien zuzycia pierscieni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Monini
|
Wysłany: Sob 14:16, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie
|
o jakim motocyklu mówisz ? Jeżeli o SHL to mogłeś spokojnie założyć temat w dziale SILNIK. Jeżeli chodzi o inny model wpisz proszę w tytule postu przykładowo : WSK spadek kompresji....
Będzie jasno i przejrzyście, nie róbmy bałaganu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Sob 14:47, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Nie przejmuj się zamkami pierścieni, kompresory tłokowe ich nie posiadają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|