Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Tłok shl m17 Gazela

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Tłok shl m17 Gazela <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
misiek1493
PostWysłany: Nie 16:38, 16 Lis 2014 Temat postu: Tłok shl m17 Gazela


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów

Witam, mam pytanie dotyczące tłoka do Gazeli, otóż posiadam takowy tłok lecz był zapieczony w cylindrze i teraz pytanie, czy można go wykorzystać ponownie czy musze nowy kupić i gdzie szukać takiego tłoka? Czy wystarczy wypolerować wyczyścić stary?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 20:46, 16 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Raczej tylko nowy tłok plus szlif cylindra, jak chcesz pojeździć, bo jeśli chcesz tylko pokatować po polu i postawić w kąt wystarczy jak papierem przetrzesz Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Pon 9:49, 17 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

Na oko bym nie przesądzał sprawy. Jeżeli tłok jest jeszcze starej dobrej produkcji można by było go zostawić o ile nie jest zużyty i nie ma głębokich rys. Pomierzyć tłok i cylinder i dopiero wtedy podjąć decyzję. Jeżeli sam nie masz możliwości pomierzyć (potrzebna średnicówka i mikrometr) zawieź cylinder i tłok do zakładu gdzie robią szlif i Ci powiedzą co dalej.
Gdy tłok staje dęba w cylindrze zwykle blokują go pierścienie - i te są obowiązkowo do wymiany ale cylinder z tłokiem po oczyszczeniu drobnym papierem (600 - 800) o ile nie były zużyte moim zdaniem można zostawić.

Oczywiście tak czy inaczej na początku należy silnik użytkować jak przy docieraniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Tłok shl m17 Gazela
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group