Autor |
Wiadomość
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 11:10, 12 Maj 2013 Temat postu: [M11] Koło zamachowe zamiast tulejki napędu pierwotnego |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Coraz trudniej dostać oryginalne przerywacze zaplonowe do SHL a jakość chińskich nie pozwala na robienie długich tras czując się pewne, dlatego postanowiłem wymienić oryginalny zapłon na CDI. Przez lżejsze i mniejsze magneto silnik straci na momencie obrotowym, zastanawiam się czy w miejsce tulejki dystansowej zębatki zdawczej napędu pierwotnego wejdzie koło zamachowe od Gazeli. Czy ktoś posiada taka tulejke lub koło zamachowe luzem i byłby w stanie je zwymiarować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krzychu
|
Wysłany: Pon 21:12, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Proszę, mam nadzieje, że się przyda:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli byś potrzebował dokładniejszych wymiarów to daj znać.
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 22:38, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Hmm takie koło zamachowe dołożyć w Wiatrze + magneto, ciekawe co by z tego było? Pewnie za duże przeciążenia dla wału? Bo do M11 Macieju chyba tego nie wsadzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 10:11, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
No właśnie do M11.
Krzychu, a do czego to koło jest mocowane, do zębatki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu
|
Wysłany: Wto 19:58, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Koło jest mocowane jak na 2 zdjęciu, wyżłobieniami do środka, jest nabijane na wał i na to jest przykręcana zębatka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 20:36, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Dlatego jak mi się poluzowała nakrętka to przy gaszeniu silnika koło zamachowe jeszcze kilka sekund mi się kręciło Nie ma żadnego klina jest na ścisk.
Maciek przecież możesz dorobić coś symetrycznego i przykręcić do samego magneta.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Wto 20:38, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 22:58, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
zawsze można z frezerem pogadać i znajdzie się miejsce na klin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|