Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 10:08, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
zawsze można wzorować się na Sałku...
Wg mnie wystarczy sprawdzić czy ZW(DMP) są otwarte całkiem okna płuczące i wydechowe. Jeżeli tłok wystaje nad okno (a często tak jest) to go ładnie podpiłować jak nie to znaczy że jest dobrze. Można podnieść stopień sprężania do ok 9-10 oraz ostawić na odpowiedniej wysokości świecę, wypolerować kanały, usunąć wszystkie błędy odlewnicze, założyć podkowę itp. mała ingerencja w silnik a efekt bardzo ciekawy.
a i jeszcze sprawdzić jak jest w ZZ(GMP) czy okno dolotowe jest całkowicie otwarte, czy grywają się kanały na wszystkich łączeniach(gaźnik-króciec, króciec-cylinder, cylinder-kartery, kolanko-cylinder.
nie w tym wielkiego tjuningu ale roboty jest w brew pozorom wiele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wild
|
Wysłany: Czw 19:14, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
gazownik napisał: |
Tak z czystej ciekawości może ktoś wie ja się oblicz wyważenie, I czy ktoś się ustosunkuje do tego podpiłowania tłoka. |
Hehe mam tu wpisać wzory? Będzie niezły post - tylko co to da,, kto to zrozumie, i po co zmieniać wartości przewidziane pod ten silnik? Podpiłowanie tłoka nie zmieni jego masy w tak znaczący sposób że całe fabrycznie niedoważenie trafi w łeb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 1:31, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
Jakbyś mogła wypisać wzory na wyważenie układu korbowo-tłokowego byłoby świetnie!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|