Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:01, 27 Sie 2008 Temat postu: [M11] Wyciek oleju z oski kopnika silnik S32 |
|
|
|
Nalezy dorobic tuleje np z mosiądzu, rozwiercic (na frezarce najlepiej) otwor osi kopnika w karterze wymienic oring i gotowe
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:03, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ToX
|
Wysłany: Czw 11:01, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
A bez tej całej operacji nie da rady? U mnie też cieknie i mam wsadzone dwa oringi, jeden w karter i drugi między wałkiem biegów a wałkiem kopniaka... Myślałem że to tylko walnięte oringi, ale to jest jednak wina samego sposobu uszczelnienia, teraz już będę wiedział, dzięki za info .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ToX dnia Czw 11:02, 28 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:20, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
Niestety bez dorobienia tulei nie da rady poniewaz gniazdo w karterze jest wyrobione i z tego powodu cieknie ja za dorobienie tej tulei zaplacilem 60 pln wiec majatek to nie jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:37, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
|
mój kolega dorzucił do dziury jeszcze symering i teraz ma suchutko w tym miejscu i ja przymierzam się zrobić tak samo jak tylko znajdę dobrego tokarza. Czytając te posty brakuje mi zdjęć bo sam opis to za mało według mnie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:58, 03 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
|
zdjecia sa zbedne, a i tokarz nie wymagal odemnie zadnego projektu wykonawczego aby to zrobic (jak bede sie bardzo nudzil to moze wrzuce rysunek w formacie dwg <lol> )
|
|
Powrót do góry |
|
|
|