Autor |
Wiadomość
|
witcher527
|
Wysłany: Pią 6:57, 31 Paź 2014 Temat postu: Simmeringi - shl M06T/ silnik s06 s32(podobno) |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam. Moja shl 'lka od niepamiętnych czasów ma problem z olejem , a mianowicie jeśli tylko go wleje to motor idzie jak wicher a za nim chmara dymu. Tata uważa że simmering od strony kosza sprzęgłowego (lewa strona silnika) pod wpływem ciśnienia wygina się. Znalazł u siebie że idą tam dwa simmering'i A20x35x7 - podobno idą dwa na tulejkę (jakas tam podobno jest co to trzyma , między łożyskiem) , a ja mam założony jeden i dlatego ciągnie olej. W katalogu pisze że idą dwa ale z tego co ja widze to z dwóch stron silnika (magneto i kosz sprzęgłowy) a nie z jednej.
Proszę o doradę , mam zamiar rozebrac silnik , dotoczyć tulejkę i wpakować dwa simmeringi na nią , nie wiem czy się zmieszczą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 8:25, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Do silnika w osi wału wchodzi 5 uszczelnień. Dwa oringi i 3 simeringi. Dodatkowo simering masz na wałku zdawczym, czyli 4. Co do tulejek to również są dwie różne, zakładane po dwóch stronach wału. Z zewnątrz zakładasz wspomniany oring a od wewnątrz simering. Od strony sprzęgła masz po kolei łożysko, tulejkę, znowu łożysko, wał, łożysko, tulejkę, łożysko i simering. łożyska zewnętrzne po obu stronach smarowane są olejem ze skrzyni.
Nikt Ci nie powie, czy ssie ci olej od strony sprzęgła, czy zapłonu - raczej loteria. W wsce było łatwiej i faktycznie była taka możliwość tylko od strony sprzęgła i dlatego tata ci tak zasugerował.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 8:27, 31 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|