Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Simmeringi - shl M06T/ silnik s06 s32(podobno)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Simmeringi - shl M06T/ silnik s06 s32(podobno) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
witcher527
PostWysłany: Pią 6:57, 31 Paź 2014 Temat postu: Simmeringi - shl M06T/ silnik s06 s32(podobno)


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam. Moja shl 'lka od niepamiętnych czasów ma problem z olejem , a mianowicie jeśli tylko go wleje to motor idzie jak wicher a za nim chmara dymu. Tata uważa że simmering od strony kosza sprzęgłowego (lewa strona silnika) pod wpływem ciśnienia wygina się. Znalazł u siebie że idą tam dwa simmering'i A20x35x7 - podobno idą dwa na tulejkę (jakas tam podobno jest co to trzyma , między łożyskiem) , a ja mam założony jeden i dlatego ciągnie olej. W katalogu pisze że idą dwa ale z tego co ja widze to z dwóch stron silnika (magneto i kosz sprzęgłowy) a nie z jednej.

Proszę o doradę , mam zamiar rozebrac silnik , dotoczyć tulejkę i wpakować dwa simmeringi na nią , nie wiem czy się zmieszczą Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 8:25, 31 Paź 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Do silnika w osi wału wchodzi 5 uszczelnień. Dwa oringi i 3 simeringi. Dodatkowo simering masz na wałku zdawczym, czyli 4. Co do tulejek to również są dwie różne, zakładane po dwóch stronach wału. Z zewnątrz zakładasz wspomniany oring a od wewnątrz simering. Od strony sprzęgła masz po kolei łożysko, tulejkę, znowu łożysko, wał, łożysko, tulejkę, łożysko i simering. łożyska zewnętrzne po obu stronach smarowane są olejem ze skrzyni.
Nikt Ci nie powie, czy ssie ci olej od strony sprzęgła, czy zapłonu - raczej loteria. W wsce było łatwiej i faktycznie była taka możliwość tylko od strony sprzęgła i dlatego tata ci tak zasugerował.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 8:27, 31 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Simmeringi - shl M06T/ silnik s06 s32(podobno)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group