Autor |
Wiadomość
|
psycho-pablo2
|
Wysłany: Pią 20:01, 17 Paź 2014 Temat postu: Tłok do SHL 150 m06U/T |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Problem odwieczny. Kilka info dla tych, którzy jeszcze nie rozwiercili cylindra na 175. Zdobycie oryginału z dawnych lat graniczy z cudem. Tłok jak wiadomo, pasuje od MZ TS 150. Mam porównanie oryginału z epoki do SHL oraz oryginału do TSki, również z epoki. Wysokość całkowita tłoka do SHL: 65,7mm a do MZ 67mm. Otwór pod sworzeń, bez zmian, 15mm. Wysokość od góry tłoka (bez wyoblenia) do góry otworu pod sworzeń jest zaznaczona na jednym z rysunków. Jedynie różnią się "wycięcia" domykania kanałów, w SHL jest symetryczne względem otworu sworznia, a w MZ, przesunięte.Następną rzeczą, ale mało istotną to otwory smarownicze na sworzeń, w SHL są 2, w MZ 1. Wszystko zaznaczone na rysunkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 21:04, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zdjęcia dałeś takie fest na pewno się przyda takie porównanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kwiat82cch
|
Wysłany: Pon 20:55, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam. To można spokojnie zakladać ten tłok czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s06-tuner
|
Wysłany: Śro 20:29, 13 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wilkszyn
|
tłok od TS zakładać można - wada to szlif co 0,5mm a w s06 były co 0,25 - czyli jeden szlif pod tłok TS to dwa szlify naraz czyli skrócenie żywota cylindra
inna długość tłoka to inne odsłanianie i zasłanianie okna dolotowego więc zmiana charakterystyki - skoro tłok jest dłuższy to okno odsłania się póżniej i zamyka wcześniej - czyli lipa - ale to mniejsze zło bo można tłok podpiłować umiejętnie lub zatoczyć od dołu - gdyby tłok był za krótki to by już było gorzej
mam 7 dorobionych na zamówienie tłoków - w razie pilnej potrzeby jeden lub 2 mógł bym odsprzedać 695 153 881
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez s06-tuner dnia Śro 20:50, 13 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlik118
|
Wysłany: Śro 0:16, 06 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Lis 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Witajcie Panowie. Czy ktoś zamontował tłok z MZ150? Tłok jest niższy więc okna będą otwarte dłużej - powinno to przenieść max moment obrotowy w zakres wyższych obrotów.
Jak wygląda sprawa zamków w pierścieniach? są w tym samym miejscu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 9:52, 06 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Mam dwóch znajomych którzy latali/latają na tłokach TS. W ich odczuciu silnik jakby nieco słabszy, ale nie wiem jak zgrywają się płuki i czy były przez nich poprawiane.
Jeśli chodzi o czas otwarcia okien to na górze podana jest wysokość całkowita, a w TS jest wyższe wyoblenie, za to nie ma wymiaru od sworznia do końca tłoka. Myślę, że ta wysokość względem oryginału jest mniejsza niż początkowo Ci się wydawało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|