Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 9:26, 25 Cze 2011 Temat postu: WSK RT budowana przeze mnie |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zapraszam do przeglądu tematu i opinii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Sob 11:54, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Toż to istny cafe racer będzie
Powodzenia przy dalszych pracach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 23:22, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Vmax 110,5km/h dyfuzor działa, tylko tłok nie wytrzymują....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vecoo
|
Wysłany: Nie 10:17, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łapy
|
może dało by coś jak byś tłok sam zrobil tak jak w prawdziwej histori Indian
u niego to były tłoki jescze tak dodam ze jak byś wzial silnik M21w2a to by było szybciej u mnie jak mierzyłem na drodze publicznej (niestety) to w ciągu 13 sekund bylo juz 81kmh a jescze byl 4 bieg zeby dodac do tego silnika dyfuzor spolerowac kanały głowice splanować istna rakieta
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vecoo dnia Nie 10:20, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 10:21, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jeżeli masz problem ze słabym paliwem to przede wszystkim kup 100 oktanową benzynę (można ją kupić na stacji shell ). Jeżeli to wciąż będzie mało to możesz zrobić mieszankę benz 100 oktanów plus nitro-metan 30 procentowy który jest ogólnodostępny w sklepach modelarskich. Projekt mi się bardzo podoba a nie myślałeś żeby przerobić silnika na membranę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 10:45, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
vecoo napisał: |
może dało by coś jak byś tłok sam zrobil tak jak w prawdziwej histori Indian
u niego to były tłoki jescze tak dodam ze jak byś wzial silnik M21w2a to by było szybciej u mnie jak mierzyłem na drodze publicznej (niestety) to w ciągu 13 sekund bylo juz 81kmh a jescze byl 4 bieg zeby dodac do tego silnika dyfuzor spolerowac kanały głowice splanować istna rakieta |
na silniku tego typu jest jak piszesz chwila i 81 jednak pamiętaj o tym, że jeżeli chodzi o opory powietrza to tam prędkość jest w kwadracie, aby przeskoczyć kolejne 10km/h potrzebujesz dużo więcej mocy. Nasza WSKa dokręciła się z moją masą(ok 90kg) do ok 1/2 możliwych obrotów, dyfuzor już zadziałał jednak silnik pod tak dużym obciążeniem spalał detonacyjnie. Następnie tłok puchł od wysokiej temp.
wyżej opisana próba była na mieszance 50% benzyny 95 i 50% metanolu silnik ciągle spalał stukowo. Do następnych prób zrobimy gaźnik na czysty metanol:)
vecoo napisał: |
Jeżeli masz problem ze słabym paliwem to przede wszystkim kup 100 oktanową benzynę (można ją kupić na stacji shell ). Jeżeli to wciąż będzie mało to możesz zrobić mieszankę benz 100 oktanów plus nitro-metan 30 procentowy który jest ogólnodostępny w sklepach modelarskich. Projekt mi się bardzo podoba a nie myślałeś żeby przerobić silnika na membranę? |
a czy taka mieszanka paliwa wymiesza się z jakimś olejem?
membrana będzie w kolejnym silniku, w którym będzie jeszcze wiele innych ulepszeń, jednak na razie trzeba się pozbyć problemu z tłokiem, jeden wypalił się na wylot drugi zatarł dwa razy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vecoo
|
Wysłany: Nie 12:15, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łapy
|
szkoda ze nie mieszkam w poznaniu pomógłbym w testach moja waga to 59kg a doświadczenie w jeździe 3 lata jestem dosc niski wiec opór powietrza to dla mnie nie jest duży problem natchnąłeś mnie by z pocietej ramy zrobic cos podobnego silnik mam 175 taki jak u ciebie niech no ja tylko zacznę to robić tylko kur.... dlaczego u mnie nie ma zadnego toru a jak jest ulica to długość jej 400 metrów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 16:12, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
ja chciałbym tym wystartować na lublinie.... więc też mam daleko, prędkość była mierzona na lotnisku wojskowym, takich jest raczej dużo w Polsce:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vecoo
|
Wysłany: Nie 19:55, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łapy
|
a kiedy masz zamiar wystartować ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacuś
|
Wysłany: Nie 22:47, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
no właśnie kiedy na jesieni czy w następnym sezonie?? jakby co daj znać, to się spotkamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 12:08, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
jeżeli środki finansowe pozwolą to na jesieni jak nie to w następnym sezonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 20:09, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A może podejmiesz próbę pobicia rekordu prędkości Polski który został ustanowiony na Junaku. A co do tłoka to może sam zrób odlew jak gościu w filmie "Indian Prawdziwa Historia"
Ogólnie podoba mi się to co robisz i liczę na to że będziesz Nas na bieżąco informował o postępach. POWODZENIA!!!
Zapomniał bym.
Mi się nitro metan wymieszał z olejem i paliwem ale on szybko paruje więc najlepiej jest zrobić taką mieszankę bezpośrednio przed próbą. Podczas moich prób na silniku 023 w motorynce był mocno zauważalny przyrost mocy. Wręcz bałem się żeby nie dostać korbowodem w głowę Ale jakoś żyję i silnik też choć jego zużycie znacznie się przyspieszyło. Po tym jak tylko do gaźnika dotarło tak wymieszane paliwo od razu wzrosły obroty silnika na biegu jałowym ale miałem za mały gaźnik żeby dostarczyć odpowiednią ilość powietrza na tak silne wybuchy w cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Pon 20:17, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 20:44, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
podczas weekendu prędkości była przeprowadzona próba na junaku, jednak w silniku który przekroczał prędkość 150km/h wybuchł tłok. udało się uzyskać 138 tylko. konkurencyjna WSK 175 miała 107, jednak różnica na dyfuzorze jest znaczna. Tłok jak się dorobię tokarki i formu to kto wie czy nie będę próbował zrobić,
na bierząco pewnie będzie na forum.bikersplace.pl z powodu sponsoringu, no i pewnie na apanonar.pl i wkrótce pewnie na motokraina.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 20:19, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Niby ten rekord nie jest wcale duży ale na silniku Polskiej konstrukcji jest problem żeby go pokonać. Dziwię się czemu słynny z Youtube gość który zrobił silnik Junaka V2 nie chce pokusić się na bicie rekordu. Nawet na jednym z filmików jadący za nim samochód odnotował 140 ciągłej jazdy a jeszcze nie był dobrze wyregulowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Śro 8:12, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
ten junak to już inna klasa pojemności. więc w klasie z 350ccm na razie uznanym rekordem jest 139,8 a w klasie 175 110,5 chyba że nie wiem nic o innym rekordzie w tej klasie. Zachęcam do bocia tych rekordów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|