Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Zapłon CDI w wiaterku <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Śro 23:19, 12 Cze 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Mnie też zaciekawił ten temat. Ja spróbuje z silnikiem 3 biegowym, zacznę od samego zapłonu z starej kosiarki stihl bez świateł. A później przy innych funduszach ruszam do kompletnego zapłonu i prądnicy z chińczyka. W tym przypadku zapłon bez stykowy, brak konieczności posiadania aku. Światła, migacze i stop jest. Nic więcej nic mniej. Chłopaki z forum wsk jeżdżą już na tym 2 lata i sobie chwalą. po analizie ich forum - koszt w granicach 150 zł za zestaw plus praca swoja i tokarza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 15:00, 13 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Zobacz to
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 21:07, 13 Cze 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

To jest rozwiązanie dla samego zapłonu. Jedna cewka świetlna przerobiona pewnie na tą od ładowania zapłonu, a reszta zostaje jak w standardzie, czyli instalacja 6v z małą wydajnością. Czujnik i cewkę mam zamiar wyjąć z tamtej kosiarki, co do cewki zapłonu to będzie to albo jak w tym przykładzie, albo magneto od kosiarki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 22:18, 13 Cze 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Efektywność bez większych zmian, za to pozbywamy się tym sposobem kondensatora i przerywacza, a to chyba wystarczająco duża zaleta Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 22:22, 13 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

No zobaczymy.
Wszystko Wam opiszę i obfocię.
Ale się martwię bo jeszcze nie dotarła paczka.
Pewnie jutro dotrze to w sobotę poćwiczę.
Ból bez jazdy bo młody wskę mi zabrał do akademika.
A pogoda jak drut.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 23:01, 14 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Przyszły graty do cdi.
Ogólnie jestem z nich zadowolony.
Nie chińszczyzna lub częściowo i robione chyba w polsce.
Niestety zabrałem się za część mechaniczną-6 godz.
Zrobiłem mocowanie czujnka i przyspawałem do krzywki kawał metalu.
A dalej zonk.
Ni ch....ja się nie zgadza z przysłaną w komplecie instrukcją.
Jutro będę do gościa dzwonił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 10:26, 15 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Dla czego nic nie może być proste ? W mur
Powodzenia i wytrwałości Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 10:32, 15 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Marek jak dziś opanuję zapłon to jutro pijemy kawę w Bydgoszczy.
Zaraz przegonię zwierza do bydzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 15:44, 15 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jak możesz to skopiuj i wklej ten schemat albo wyślij mi na maila to zerknę co może być nie tak a przy okazji zobaczę jak koleś to rozwiązał Mruga Mój mail [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 18:51, 15 Cze 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Wrzuć na forum Mruga To każdy na tym skorzysta Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 19:31, 15 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Działa.
Pali na kopa.
Jeszcze muszę wyprzedzenie zapłonu ustawić ale to jutro.
Działa zajebiście.
Ja wyślę do mrutego niech on wklei bo może coś poprawi w opisie albo w schemacie.
Wywaliłem mostek gretza i założyłem regulator.
Zapłonik laleczka.
Byle był trwały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 21:08, 15 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

W takim wypadku czekamy na dalsze, szczegółowe informacje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 22:19, 16 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Zrobiłem dziś 214 km.
Śmiga bez problemu.
Marek może potwierdzić.
Jeszcze tylko muszę zdobyć lampę stroboskopową i opanować ustawienie zapłonu.
Nie do końca wiem jak to zrobić, więc proszę o propozycje lub podpowiedzi.
Uważam że zakup dobry, zero problemu na razie, lepiej pracuje na wolnych obrotach.
Mam tylko silnik już do remontu i cudów nie oczekuję.
Ale drugi silnik zrobię za miesiąc no za dwa miesiące.
Materiały montażowe prześlę mrutemu do przejrzenia a on je mam nadzieję tu wstawi.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 22:49, 16 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Na takie informacje czekałem> Tylko kiedy ja się wezmę za swoją Gazelę?????????????????? Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 23:33, 16 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Potwierdzam. Gazelka Pawła pali od kopa, a na obroty wykręca się super.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 2 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group