Autor |
Wiadomość
|
szczesk
|
Wysłany: Sob 9:13, 27 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Z impulsatora wychodzi jeden kabel biało niebieski i leci do modułu, czyli zgodnie z tym co Paweł napisałeś impuls mam na zejściu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Pią 23:43, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Koledzy.
Czy mógłby mi ktoś wysłać na maila (piekarz@toya.net.pl) schemat podłączenia zapłonu CDI?
Biję się z myślami czy go kupić a zanim wydam tyle kasy to wolę wiedzieć czy sam będę umiał go podłączyć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piekarz dnia Sob 9:01, 31 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 0:41, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Spoko podłączysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Sob 9:07, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Z tego co wyczytałem to zapłony CDI dają napięcie 12 V. Czy dobrze myślę, że w przypadku SHLki M11 będzie trzeba wymienić wszystkie żarówki na 12sto Voltowe a także klakson?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 11:07, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zgadza się, klakson od biedy mógłby zostać. Dodatkowo w niektóre miejsca trzeba doprowadzić pewną masę i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Sob 11:43, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Podłączysz na pewno, ja sam sobie podłączyłem mimo, że nie jestem "szpecem" w takich sprawach. Schemat dołączony do CDI jest prosty do odczytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Sob 12:38, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
No i do wymiany jest także akumulator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Sob 22:11, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
No to chyba mnie namówiliście na wydanie paru złociszy :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 8:27, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Piekarz wysyłam do Ciebie taki schemacik mojego autorstwa. Może minimalnie się różnić (ilość kabelków) w zależności od zastosowanego impulsatora, regulatora itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pon 10:41, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Za dwa tygodnie bedziesz miał okazję zobaczyć pod Łodzią jak świecą światła i odpala helena na zaplonie cdi :hyhy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Nie 0:53, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
mam pytanie ogólne: jak zakładaliście CDi do Waszych sprzętów to kupowaliście całość czy ktoś się zajmuje sprzedażą pojedynczych elementów? chodzi mi tu głównie o podstawę, ewentualnie dystans pod koło magnesowe. a może ma ktoś takie gadżety na zbyciu lub może dorobić na wzór? chodzi o wiatra do gazeli. byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 17:24, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Do Gazeli nie potrzebujesz podstawy. Paweł kupował taki zestaw, ale on kilometry robi, pytanie czy warto Tobie takie przeróbki montować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Nie 18:08, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Czemu nie potrzebuje podstawy? Pasuje mocowanie pod stator bez dorabiania dodatkowej podstawy? W sumie o ile ono moze faktycznie pasowac tak impulsator juz nie bedzie mial swojego miejsca.
Co do przebiegow to nie wiem ile to sa 'kilometry Pawla' ale ja tez zamierzam wiecej jezdzic niz podziwiac swoja gazelke natomiast nawet dla niepchania przy jezdzie 50km/sezon warto ten zaplon zastosowac. Przeciez koszt kompletu to jakies 120zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 19:04, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Podstawy nie ma nawet w oryginale, mocowanie statora masz w karterze. jeżeli już masz zamiar przerabiać zapłon to przeszukaj forum, było gdzieś jak przerobić całość bez zestawów i do tego z mocniejszą prądnicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Pon 23:22, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
przeszperałem forum i nie bardzo widzę - proszę o jakiegoś linka. nadal nie bardzo wiem jak to wszystko spasować bez odpowiedniej podstawy, ale może o czymś nie wiem proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|