Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Zapłon CDI w wiaterku <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
szczesk
PostWysłany: Sob 9:13, 27 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Z impulsatora wychodzi jeden kabel biało niebieski i leci do modułu, czyli zgodnie z tym co Paweł napisałeś impuls mam na zejściu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Pią 23:43, 30 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Koledzy.

Czy mógłby mi ktoś wysłać na maila (piekarz@toya.net.pl) schemat podłączenia zapłonu CDI?
Biję się z myślami czy go kupić a zanim wydam tyle kasy to wolę wiedzieć czy sam będę umiał go podłączyć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piekarz dnia Sob 9:01, 31 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 0:41, 31 Paź 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Spoko podłączysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Sob 9:07, 31 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Z tego co wyczytałem to zapłony CDI dają napięcie 12 V. Czy dobrze myślę, że w przypadku SHLki M11 będzie trzeba wymienić wszystkie żarówki na 12sto Voltowe a także klakson?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 11:07, 31 Paź 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zgadza się, klakson od biedy mógłby zostać. Dodatkowo w niektóre miejsca trzeba doprowadzić pewną masę i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Sob 11:43, 31 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Podłączysz na pewno, ja sam sobie podłączyłem mimo, że nie jestem "szpecem" w takich sprawach. Schemat dołączony do CDI jest prosty do odczytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Sob 12:38, 31 Paź 2015 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

No i do wymiany jest także akumulator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Sob 22:11, 31 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

No to chyba mnie namówiliście na wydanie paru złociszy :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 8:27, 02 Lis 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Piekarz wysyłam do Ciebie taki schemacik mojego autorstwa. Może minimalnie się różnić (ilość kabelków) w zależności od zastosowanego impulsatora, regulatora itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 10:41, 02 Lis 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Za dwa tygodnie bedziesz miał okazję zobaczyć pod Łodzią jak świecą światła i odpala helena na zaplonie cdi :hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Nie 0:53, 10 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

mam pytanie ogólne: jak zakładaliście CDi do Waszych sprzętów to kupowaliście całość czy ktoś się zajmuje sprzedażą pojedynczych elementów? chodzi mi tu głównie o podstawę, ewentualnie dystans pod koło magnesowe. a może ma ktoś takie gadżety na zbyciu lub może dorobić na wzór? chodzi o wiatra do gazeli. byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 17:24, 10 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Do Gazeli nie potrzebujesz podstawy. Paweł kupował taki zestaw, ale on kilometry robi, pytanie czy warto Tobie takie przeróbki montować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Nie 18:08, 10 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Czemu nie potrzebuje podstawy? Pasuje mocowanie pod stator bez dorabiania dodatkowej podstawy? W sumie o ile ono moze faktycznie pasowac tak impulsator juz nie bedzie mial swojego miejsca.
Co do przebiegow to nie wiem ile to sa 'kilometry Pawla' ale ja tez zamierzam wiecej jezdzic niz podziwiac swoja gazelke natomiast nawet dla niepchania przy jezdzie 50km/sezon warto ten zaplon zastosowac. Przeciez koszt kompletu to jakies 120zl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 19:04, 10 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Podstawy nie ma nawet w oryginale, mocowanie statora masz w karterze. jeżeli już masz zamiar przerabiać zapłon to przeszukaj forum, było gdzieś jak przerobić całość bez zestawów i do tego z mocniejszą prądnicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pon 23:22, 11 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

przeszperałem forum i nie bardzo widzę - proszę o jakiegoś linka. nadal nie bardzo wiem jak to wszystko spasować bez odpowiedniej podstawy, ale może o czymś nie wiem Wesoly proszę o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 5 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group