Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 1:39, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Tutaj masz
[link widoczny dla zalogowanych]
Oraz tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Gotowiec- polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Wto 1:41, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 19:06, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jak widzisz, podstawę już masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwiello
|
Wysłany: Sob 23:46, 14 Maj 2016 PRZENIESIONY Nie 7:36, 15 Maj 2016 Temat postu: Zapłon CDI w M11W - gdzie regulator, cewka i moduł |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Panowie, tak się zastanawiam, gdzie umieścić regulator, cewkę i moduł w Wiatrze tak, żeby wszystko było najlepiej poukładane i żeby kable za bardzo się nie plątały.
Gdzie macie swoje graty powciskane?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czerwiello dnia Sob 23:47, 14 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 0:27, 15 Maj 2016 PRZENIESIONY Nie 7:38, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Regulator w miejsce selena, moduł przykręcony do zewnętrznej strony skrzynki narzędziowej po prawej stronie, cewka koło sygnału pod zbiornikiem. Kabli nie widać i nie przeszkadzają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwiello
|
Wysłany: Śro 9:02, 25 Maj 2016 PRZENIESIONY Czw 7:24, 26 Maj 2016 Temat postu: Wiatr - instalacja zgłupiała |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Szanowni,
Mam taki problem.
Podczas jazdy na światłach w pewnym momencie motocykl zaczął przerywać. Po wyłączeniu świateł, bądź przestawieniu stacyjki na pozycyjne było ok. Pomyślałem, że padła cewka, a że miałem zestaw CDI, który tylko czekał na założenie, to postanowiłem to zrobić. Wydaje mi się. że wszystko podłączyłem zgodnie ze schematem. I teraz jest tak. Odpalam bez akumulatora. Stacyjka na 0 - brak stopu, stacyjka w prawo - nie ma niczego, włącza się klakson, stacyjka w lewo - nie ma niczego, włącza się klakson. Po odpięciu klaksonu w pozycji stacyjki zero i w pozycji nie ma niczego, a po przekręceniu w lewo jest tylko stop.
Stacyjkę rozebrałem, wyczyściłem, nic to nie dało. Posprawdzałem łączenia kabli w stacyjce, jest ok. Czy gdzieś mogło pojawić się przebicie/zwarcie? Gdzie w ogóle zacząć szukać? Macie jakiś pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 10:44, 25 Maj 2016 PRZENIESIONY Czw 7:25, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zacznij od tego, że wrzucisz schemat podłączenia CDI pod stacyjkę i schemat z którego korzystałeś przy podłączeniu odbiorników pod stacyjkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwiello
|
Wysłany: Śro 15:13, 25 Maj 2016 PRZENIESIONY Czw 7:26, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Podłączenie CDI według takiego schematu:
[link widoczny dla zalogowanych]
a stacyjka według tego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 0:15, 26 Maj 2016 PRZENIESIONY Czw 7:28, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Czyli co, klakson chodzi cały czas w tych pozycjach? Jeśli tak to rozbierz przełącznik na kierownicy i odłącz na chwilę wszystko. Sprawdź w których ustawieniach stacyjki masz przejście pomiędzy stykami 16 i 55 oraz druga para 46a i 54, jeśli w jednej skrajnej pozycji kluczyka masz jedno połączenie, a w drugiej skrajnej drugie, to jest ok. Prąd na klaksonie powinien być już po włożeniu kluczyka i podpiętym aku, a uruchamiasz go podając na niego masę w przełączniku na kierownicy.
Ogólnie sprawdź co (jaki prąd) dociera do styków 46a, 16 i 47
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwiello
|
Wysłany: Czw 8:34, 26 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
halcik napisał: |
Ogólnie sprawdź co (jaki prąd) dociera do styków 46a, 16 i 47 |
Dzięki wielkie. Pogrzebię w weekend, może uda się coś namierzyć.
Jest pewien progres. Okazało się, że gubiłem masę na jednym kabelku. Poprawiłem to i światła pojawiły się normalnie, ale tylko na chwilę. Na wolnych obrotach wszystko było ok, ale jak silnik wkręciłem na wysokie obroty, to spaliło żarówkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czerwiello dnia Pią 21:40, 27 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 15:12, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Jak pali żarówkę to nie masz podłączonego kabelka z regulatora do świateł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Pon 17:57, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Albo nie nie masz podlaczonego akumulatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 21:38, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A taki mały offtopic ile prądu i przy jakich obrotach daje wam CDI na światła i ładowanie. U mnie podłączyłem światła pod ładowanie akumulatora bo prądu było mało (12V może by się pojawiło przy maksymalnych obrotach- silnik na dotarciu, więc nie sprawę), a 12V widzę dopiero przy manetce powyżej połowy odkręcenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Wto 10:05, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
ile prądu czy napięcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 14:43, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Mierzone za regulatorem, ładowanie 12,4-14, światła 12,2 na żarówce.
Ładowanie przed regulatorem, zmienne 48V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 17:34, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
U mnie jak pisałem takie napięcie (12V) dostępne jest dopiero po niezłej przygazówce , dlatego pytam jak jest u was
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|