Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 22:21, 06 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Już kupiłem dwa inne i to samo.
Sprawdziłem 4szt i wszystkie oszukane bo nie przyśpieszają zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 9:59, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Opisywalem, ze te z stacjonarnym zaplonem sa od 2t, a ze zmiennym od 4t. W sumie nie wiem po co sie tak upierasz do tych ze zmiennym? One i tak nie sa przygotowane od Twoj silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 10:00, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Paweł jedyne co steruje zmianą kąta wyprzedzenia zapłonu jest moduł. Daj foto i opis modułu jaki masz a powinienem Ci pomóc podłączyć inny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 11:32, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Nie upieram się przy zmiennym ale te co kupuję opóźniają minimalnie opóźniają co jest nie teges.
Żeby one chociaż były stałe bez zmian.
Mnie tylko zastanawia jaki kupić moduł bo w teorii 2t powinny przyśpieszać.
Opanuję temat w tygodniu.
No i te gotowce co sprzedają na tablicy też mają złe moduły.
U mnie da się jeździć na moim ale idea cdi jest inna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Nie 11:33, 07 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 19:01, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak masz stroboskop to zobacz czy przejscie nie wystepuje miedzy poczatkiem i koncem blaszku inichujacej wyladowanie. Moze ja skrocisz do minimum i jakos wyregulujesz. Chociaz przy odwrotnie dzialajacym module zaplon podczas zapalania bedzie za wczesny zaplon i bedzie oddawac w kopniak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 9:46, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Kupiłem moduł zapłonowy z regulacją i nic nie pomogło.
Mam wrażenie że ta regulacja nic nie daje, kręcę w jedną i drugą stronę i nie ma różnicy.
W tej chwili iskrę mam na zejściu ze znacznika.
Dziś zmienię na wejście i zobaczę co się zmieniło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|