Autor |
Wiadomość
|
mruty
|
Wysłany: Pon 16:54, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Dzwoniłem z Polski w dzień kiedy to się stało i później. Z Norwegii dzwoniłem zanim pojechałem do Polski. Co mi po nazwisku jak znam cię jako Alien.
TAK założyłem tłok do cylindra który już pracował kilka godzin (nie jestem w stanie powiedzieć ile kilometrów na nim zrobiłem) z tłokiem na R2 dlatego kupiłem od Ciebie tłok na R2 na wymianę. Wiem że zaraz będą komentarze że tak się nie robi itd ale samo to powinno dać do myślenia że nie powinien spuchnąć a nawet jeżeli to nie w taki sposób (złapany w pięciu miejscach nawet gdzie był dodatkowo owalizowany niby)
Dla mnie to już przeszłość piszę tu tylko po to aby dać do myślenia ludziom którzy chcą zainwestować więcej w silnik by był bezawaryjny, czasami nie warto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Alien
|
Wysłany: Pon 17:29, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słomniki
|
No to ja już nie mam więcej pytań, wszystko jest jasne jak słońce.
Moje nazwisko jest o tyle oczywiste, że widnieje w moim adresie mailowym, czyli w każdej wiadomości których dostałeś ze 20 i widniało również na paczce w obszarze adresat.
Szlifowałeś tłok na R2, pochodził jak to mówisz kilka godzin. Po czym zadowolony założyłeś R2 z powłoką anodową która ma minimum kilka setek więcej o czym pisałem za każdym razem w każdej swojej aukcji/ofercie. Przecież ta ochrona nie bierze się znikąd?!
Zajebiście dużo czasu poświęciłem na Twój tłok, a powłoka wyszła rewelacyjna - z tym że anoda ma taką prostą zależność, im grubsza powłoka tym bardziej jest twarda i ma mniejszy współczynnik tarcia. Krótko mówiąc na tym konkretnym anodowanym tłoku R2 w stosunku do gorzyckiego oryginału było co najmniej 0,06mm więcej na średnicy. Nie wiem dokładnie ile bo nie mierzyłem ale doskonale pamiętam twardość i strukturę powłoki, było tam grubo bo tak chciałem. Także nawet jak miałeś tam te 9 setek (które zapewne oszacowałeś na podstawie 5h jazdy po szlifie na 6 setek) to z prostej matematyki wynika 9-6=3 setki luzu. Do tego stosunek mieszanki jak do piły spalinowej i utrzymywanie stałej prędkości. Pozdrów ode mnie tych niezależnych ekspertów którzy ocenili ze zrobiłeś wszystko wg. sztuki. Ja jestem tylko prostym inżynierem mechanikiem, mało w życiu widziałem.
Także dzięki serdeczne za obrzucanie mnie błotem na forum z powodu własnej niewiedzy. Żal wspominać o tym że na każdej usłudze dostałeś rabat, pierścienie za pól darmo i jeszcze wysyłkę z opóźnieniem którą musiałem aranżować przez osoby trzecie bo byłem już za granicą. Najbardziej to teraz żałuje swojego czasu który poświęciłem na skrobanie tłoka i odpisywanie na Twoje maile.
ps. sorry Panowie za pisanie takich pierdół na forum - osobiście uważam że takie dyskusje prowadzi się na prywatnych mailach, ale w tej sytuacji wolę jak wszystko będzie jawne i jasne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pon 22:03, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
kurde jak można być takim gamoniem żeby zakładać tłok bez oddawania go do pasowania razem z cylkiem ? w dodatku z cylkiem który już po szlifie chodził?
noi styl "docierania" (zarzynania) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alien
|
Wysłany: Wto 9:33, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słomniki
|
Cytat: |
jak można być takim gamoniem |
Dziękuję holipa, brakowało mi tego określenia w tym temacie
mruty napisał: |
(złapany w pięciu miejscach nawet gdzie był dodatkowo owalizowany niby |
Ani "niby" ani "dodatkowo" - to był gorzycki oryginał z fabrycznym owalem na 0,1mm.
mruty napisał: |
piszę tu tylko po to aby dać do myślenia ludziom którzy chcą zainwestować więcej w silnik by był bezawaryjny, czasami nie warto. |
..czasem nie warto robić interesów z ludźmi atechnicznymi. Sprzedaj komuś high-tech, a on zamontuje go młotkiem i majzem i zaraz z krzykiem przybiegnie z reklamacją. To jest jedyny morał z tej historii.
To już chyba na tyle mojego pisania, nie mam już nic więcej do powiedzenia - z resztą i tak w pamięci 90% użytkowników z dyskusji pozostanie tylko to, że "cudowany anodowany tłok" jest do du** i się zaciera
Pozdrawiam,
Krzysiek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alien dnia Wto 9:52, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 9:47, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
a ja mam pytanie z innej "beczki"
czy taka powłoka anodowana sprawdzi sie np w silniku benzynowym doładowanym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alien
|
Wysłany: Wto 9:55, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słomniki
|
W każdym spalinowym się sprawdzi. Prawie każdy współczesny tłok jest anodowany (jeśli nie jest kuty tylko odlewany). Szczególnie jak tłok ma powłoki tarciowe - anoda to bardzo dobry podkład.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 17:45, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Holipa i Alien czy ja tu kogoś wyzywam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 18:30, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Hehehehe, jednym słowem,, SIĄDŹ W NIEDZIELĘ NA GAZELĘ A W SOBOTĘ TŁOK CI ZMIELE " heheheh. :-p :-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alien
|
Wysłany: Wto 19:35, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słomniki
|
mruty napisał: |
Holipa i Alien czy ja tu kogoś wyzywam? |
Jeśli mam być szczery to stwierdzenia tj:
mruty napisał: |
Z tego co mi wiadomo to nie pierwszy przypadek partactwa tego człowieka na forum WSK był kolejny.
kupiłem bubel nie wart żadnych pieniędzy który jeszcze szkód narobił.
Jeżeli masz wątpliwości co do osób fachowców którym daję coś do zrobienia (szlif tłok itd) to na razie tylko z Twoją robotą miałem problem. Z tego co mi wiadomo to na tym forum zakupu dokonałem tylko ja ale już znacie opinie o tych wyrobach. Teraz koleś powinien mi oddać za szlif cylindra tuleje i sworzeń nie mówiąc o zwrocie pieniędzy za ten nieszczęsny tłok za który dałem 140 zł.
piszę tu tylko po to aby dać do myślenia ludziom którzy chcą zainwestować więcej w silnik by był bezawaryjny, czasami nie warto. |
...mnie obrażają - i to jedyny powód dla którego tu pisze. Obruszasz się że ktoś nazwał Cię gamoniem, ale sam nie widziałeś problemu żeby mi cisnąć na publicznym forum od partaczy, mimo że cała sytuacja jest z Twojej własnej winy.
Tyle z mojej strony - zabieram swoje wiaderko, łopatkę i znikam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 19:58, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Nie znikaj, większośc forumowiczów, rozumie, że dawanie w pizdę, w lato na dotarciu nie jest najlepszym pomysłem na docieranie. :-) Spokojnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alien
|
Wysłany: Wto 20:09, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słomniki
|
Pałowanie silnika i zły stosunek oleju to tylko dodatkowe czynniki - tak naprawdę kluczem sytuacji jest zbyt mały luz montażowy. Na 3 setkach żaden silnik wueskowy nie pojedzie choćby skały sra*y!
Anodowany tłok jest grubszy na średnicy więc montowanie to jako zamiennika oryginału bez nadwymiarowego szlifu jest absurdem, po prostu fizycznie będzie za ciasno.
Nigdy specjalnie aktywnie się na Waszym forum nie udzielałem, więc moja nieobecność tutaj raczej żadnych rewolucji nie zrobi. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alien dnia Wto 20:11, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 20:10, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
no mi chodzi o starą benzynę gdzie ma być dołożone turbo po remoncie silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 20:30, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Alien napisał: |
Pałowanie silnika i zły stosunek oleju to tylko dodatkowe czynniki - tak naprawdę kluczem sytuacji jest zbyt mały luz montażowy. Na 3 setkach żaden silnik wueskowy nie pojedzie choćby skały sra*y!
[b] |
Tatuś, czyli wnioski są takie, nowy Tłok anodować, a potem dawać gara do szlifu, pod ten tłok. :-) A jest np możliwość czy tez sens techniczny anodować zużyty tłok celem odnowienia i reanimacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 21:00, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
Suchy a że tak zapytam co rozumiesz przez pojęcie zużyty tłok ?
jeśli nie jest przytarty ani uszkodzony to nie można mówić tu o zużyciu go , bo przecież nadaje się on do dalszej eksploatacji jak będziesz mieć do niego cylek z dobrym pasowaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 21:11, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Cytat: |
1. CX z allegro
2. Owalizowany (maszynowo)
3. Zdjęta warstwa materiału z części pierścieniowej i lekko poniżej (stożek)
4. Fazy odciążające piasty tłoka
5. Fazy smarujące na płaszczu
6. Finalnie pokryty twardą powłoką anodową. |
Odpowiedź na punkt 2
Cytat: |
Ani "niby" ani "dodatkowo" - to był gorzycki oryginał z fabrycznym owalem na 0,1mm. |
3. Żadnych śladów jakiegokolwiek zbierania szlifowania itd
5. Nie wiem co sfazowałeś ale oprócz anodowania innych śladów obróbki nie ma czysty odlew i obróbka fabryczna
Jak ktoś chce mogę wysłać mu ten tłok w celu oględzin i porównania do tych podpunktów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Wto 21:13, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|