Autor |
Wiadomość
|
Mateusz02
|
Wysłany: Nie 19:38, 17 Cze 2018 Temat postu: Gaźnik nie zasysa paliwa |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Witam moja shl ma problem otóż gaznik nie zasysa paliwa do srodka w innych moich pojazdach jak przyłożę rekę to czuje ze chce zasysać do wewnątrz a w shl bardzo słabo zasysa co jest nie tak ja podejrzewam gaznik .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 20:37, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A ja podejrzewam śrubę spustową silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Nie 20:37, 17 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz02
|
Wysłany: Nie 21:03, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
od oleju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 22:51, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Nie zwróciłem uwagi na silnik. Chodziło mi o śrubę spustową przestrzeni korbowej. Ale w silniku wiatra chyba tego nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Pon 12:16, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
opcja 1 - wywalone zimeringi na wale
opcja 2 - brak kompresji (połamane pierścienie, wykruszony tłok itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz02
|
Wysłany: Pon 18:15, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
kompresja jest supeer a zimeringi to niewiem dodam ze jak moto jest zostawione na noc z otwartą rezerwą to super pali
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz02 dnia Pon 19:07, 18 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 20:46, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Słabo opisujesz temat woec ciężko doradzić. Po tym co napisałeś można doradzić sprawdzenie kranika i zaworka iglicowego, ewentualnie odpowietrzenia zbiornika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz02
|
Wysłany: Pon 21:12, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
kranik org z niskim odstojnikiem po regeneracji odpowietrzenie zbiornika dobre bo gdy dmuchne w nie w tą małą dziurkę w korku to powietrze swobodnie przechodzi ps gdzie sie znajduje się zaworek iglicowy i jak go zregenerować ? wczoraj wieczorem miałem styuację ze jadąc na drugim biegu shlka nagle zgasła i niechciała odpalić iskra była więc wywnioskowałem ze nie dostała paliwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz02 dnia Pon 21:14, 18 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł2018
|
Wysłany: Pon 23:36, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
Skoro piszesz że kompresja jest to obstawiam niski poziom paliwa w gażniku lub nieszczelność skrzyni korbowej (simeringi ) ,( nieszczelność odlotu do gaźnika). Jak zostawiłeś kranik na noc to napełniło gaźnik (zaworem nie całkiem trzyma)i dlatego ładnie zapalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 0:21, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zaworek to element którym paliwo dostaje się do gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Wto 7:18, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
A dokładnie to pływak naciska na zaworek iglicowy
Gdy paliwo osiągnie wymagany poziom
Jest zlokalizowany w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Wto 13:42, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Mistrzostwo swiata w budowaniu napięcia! Zamiast napisać od początku do końca wszystkie zaobserwowane objawy to kolega dawkuje podpowiedzi jak w teleturnieju.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Wto 13:46, 19 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Pią 7:03, 22 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
ha ha ha dobre:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz02
|
Wysłany: Sob 23:02, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
juz po fakcie ten mój mechanik wie tyle co zje ciągnie jak dzika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 23:15, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ale my nie wiemy, a może jeszcze komuś by się przydało kiedyś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|