Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:06, 24 Kwi 2008 Temat postu: [SHL M11W]problem z czesciami |
|
|
|
Witam wszystkich.Ostatnio kupiłem ten cudowny wynalazek,niestety nie jest on na chodzie.Po ściągnięciu magneta okazuje się że będę potrzebował nowy klin.I tutaj moje pierwsze pytanie-czy ów gadżet podejdzie od jakiegoś innego mnotocykla typu WSK 175?..bo nie mogę go nigdzie dostać.Mam też dylemat z głowicą..a mianowicie,pochodzi ona najprawdopodobniej od WSK 175.W SHL M11W otwór w cylindrze i głowicy jest umiejscowiony nie centralnie w środku jak to ma miejsce w WSK 175,lecz lekko z boku,dlatego moja głowica z jednej strony lekko wystaje,zaś z drugiej nie pokrywa całego cylindra.Swoją drogą poprzedni właściciel miał niezłą fantazjęTeraz mam pytanie do znawców-czy da się jeździć,na tak zamontowanej głowicy,czy musze zaopatrzyć się w oryginalną?Dodam jeszcze że jest to silnik WIATR.
Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam wszystkich właścicieli tych pięknych maszyn..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Czw 23:22, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Jeśli nie masz klina ,to kup od WSK 175 i powoli i delikatnie przeszlifuj do wyjściowego kształtu. Co do głowicy ,to wydaje mi się że silnik odpali na wueskowej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 15:49, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Głowica jest inna - przesunięta w osi. Jeździć można ale jak to wygląda.
Szukaj oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Pią 15:50, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 17:51, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Serdeczne dzięki za podpowiedź.Napewno będę chciał upolować oryginalną głowicę,ale póki co chciałbym sprawdzić czy moja maszyna odpali..Reszta wyjdzie w praniu..zauważyłem tez że pojazd nie posiada uszczelki pod tą felerną głowicą.Czy jest ona niezbędna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:40, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Na allegro widzialem glowice z cylindrem do M11W. A uszczelke lepiej dać, ja ostatnio w swojej M11 aluminiową założyłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 21:44, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Aluminiową cienką nie zaszkodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:54, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Dokładnie taka cienką. Wcześniej był silikon czerwony i stara juz brudna uszczelka. Głowicę wyrównałem papierkiem 180, teraz jest równiutka i elegancka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Pią 8:20, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Klin na magneto od zwykłej WSK 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|